Toon posts:

Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer Ja/Nee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op de HCC dagen een nieuwe muis kopen en ik zat te denken aan de Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer. Op het net zijn erg tegenstijdige berichten over de performance, wie heeft er al 1 en wat vind je ervan?

Hier een paar links naar sites met reviews van de Wireless IntelliMouse Explorer

http://www.3dretreat.com/reviews/wireless_explorer/index.shtml
Min of meer positief :?

http://www.3daccelerated.com/hardware_reviews/CordlessMouse/
Geen echte conclusie over goed of slecht :?

http://www.acidhardware.com/reviews/mswireless/index.shtml
Positief :)

http://www.dansdata.com/ltmscordless.htm
Negatief :(

Wie kan mij helpen?

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik heb hem wel vastgehad, voelde ERRUG goed aan, maar die pc stond uit :(

lees deze review maareens. Tom reviewed alle muizen van dit moment. Ze vinden de Explorers de beste (afgezien van de prijs)
http://www6.tomshardware.com/consumer/01q4/011026/

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Ik heb al erg veel slechte dingen over deze muis gehoord, heb hem zelf nog niet gebruikt dus kan je daarover geen mening geven, verder zou je ff de search kunnen gebruiken, er zijn namelijk al een boel mede tweakers die post over deze muis zijn begonnen.

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Als je de search gebruikt zie je veel negatieve reakties.

Ik heb zelf deze muis ook. Voor normaal gebruik is hij wel in orde. Maar ze zeggen dat hij met snelle bewegingen minder goed werkt. (3D shooter freaks).

Ik vind hem wel ok, maar je moet wel iedere paar weken de batterijen vervangen.

Het is een dure muis, misschien is de explorer 3 van M$ een betere keuze. Hangt ervan af hoeveel waarde je hecht aan het draadloze...

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Ik heb zelf ook zo'n muis , ondertussen is ie al een paar keer gevallen |:( en werkt het nog steeds perfect. ligt heel erg goed in de hand heeft een mooie design en werkt zoals ie moet werken. Wat wil je nog meer... ik heb hem pas een maand dus of het op lange termijn ook nog goed werkt weet ik niet .

trouwens dit is mijn eerste post bij got, dus niet te hard oordelen graag .

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
kheb zelf ook zon muis, prima ding, alleen is ie wat aan de zware kant, dit zorgt soms voor problemen bij het navigeren (als je erug secuur wilt werken)

ik heb wel gemerkt dat je aan het gewicht moet wennen (heb de muis nu net 4 weekjes ongeveer) het gaat al beter naarmate je er meer mee werkt

al met al een aanrader, maar das mijn mening,

mischien ff langs een computershop om hem te testen?

A wise man's life is based around fuck you

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

mozes zeg,

we hebben het over een muis. Als of je er een hypotheek voor moet afsluiten...

Koop dat ding en als het niks is geef je um toch gewoon weg....

In de hoek knikkeren is altijd natuurlijk nog mogelijk...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Zwelgje
wel een muis van 179,-- :) voor sommigen onder ons is dat veel geld!

(niet voor mij overigens...)

Verwijderd

Ik heb zo'n muisie.... Telkens als je er nieuwe batterijen insteekt (lees: elke 2 weken voor een heavy user), piept die een hele dag (echt waar!).

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

kunnen ze het al oude bekende liedje herschrijven,

piep zei de muis op het bureaublad....

de oudjes onder ons zullen het voorhuis misschien beter vinden klinken...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Positief:

- Mooi design
- Licht lekker in de hand :)
- De knop voor volgende en vorige pagina zit nu hoger dan bij de andere versies, zodat je duim eronder kan (vaag, maar voor degene die er eentje hebben , begrijpen het misschien)
- Werkt perfect met shooters en andere games ( Ik heb net een LAN van 3 dagen gehad en fulltime shooters. Geen enkel probleem *D

Nadelen:

- Batterijen gaan vrij snel op
- Ja, dit is eigelijk bij elke draadloze muis. Ik moet soms echt precies werk doen en wanneer je dan met je muis heel precies probeerd te doen, pakt hij het net.

Mijn mening: Perfect muisje B-)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Ik heb hem ook, erg relaxt muisje idd, maar de baterijen gaan snel op. (3 weken deed ik ermee).

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En kunnen er nou wel of niet van die oplaadbare batterijen (en welke) in? Sommige reviewers zeggen dat 't wel kan, maar ik heb ook mensen horen zeggen dat 't wel gewoon kan...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties!
Ik heb hem toch maar gekocht, het is een goede muis.
Er is vertraging, maar als je eenmaal beweegd is de precisie goed. Gewoon even wennen, zeer fijne vorm dus ligt goed in de hand.

Ik heb trouwens mijn oude muis nog steeds op de PS/2 poort en die werkt gewoon naast de Wireless.

Een echte aanrader voor iedereen die wil overstappen op een wireless optical. :)

Verwijderd

Heb hem ook vandaag gekocht op de HCC, ligt prima in de hand maar.... ik hoor een soort piepend lawaai. Dit komt uit de muis. Hebben andere mensen hier ook ervaring mee of is er iets mis met de mijne?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 14:34 schreef someone het volgende:
Ik heb zo'n muisie.... Telkens als je er nieuwe batterijen insteekt (lees: elke 2 weken voor een heavy user), piept die een hele dag (echt waar!).
Er zijn er dus meer met dit verschijnsel

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Nooit een wireless mouse kopen, in het begin lijkt het een feest, maar dat spul van microsoft heeft iets van het is na een maand niet leuk meer om te gebruiken, je kan beter een kopen van logitech !

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
ik heb hem ook gehaald... (puur omdat ik hem mooi vond :D ) hij ligt heel fijn in de hand... en ik vind hem hier goed werken.... ( moet het nog proberen met fsp games )

https://wren.co/join/Devian

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op zaterdag 24 november 2001 19:23 schreef TheGladiator het volgende:
Heb hem ook vandaag gekocht op de HCC, ligt prima in de hand maar.... ik hoor een soort piepend lawaai. Dit komt uit de muis. Hebben andere mensen hier ook ervaring mee of is er iets mis met de mijne?
Ja dat heb ik ook.

Ik heb er 2 dubbelgevouwen a4-tje onder gelegd, het schuift beter en dempt het geluid, wat zowiezo nu minder is.

• Zwelgje
Op zondag 25 november 2001 13:50 schreef jack_brand het volgende:
Nooit een wireless mouse kopen, in het begin lijkt het een feest, maar dat spul van microsoft heeft iets van het is na een maand niet leuk meer om te gebruiken, je kan beter een kopen van logitech !
en de redenen om voor logitech te kiezen zijn??

ik gebruik al jaren MS muizen en toetsenborden, en werkelijk waar, ze zijn een genot (en tegenstelling tot de software, maar goed daar hebben we het dan ook niet over)

ik heb mijn wireless nu ook al een tijdje, en niets duidt erop dat het 'binnenkort niet meer leuk zou zijn'...

Pagina: 1