Recorder !!

Pagina: 1
Acties:

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 07:09
Ik ben binnekort van plan om een digitale decoder(inc. met schotel) aan te schaffen. Nu wil ik met mijn computer de video recorder overbodig maken. Ik wil dus film op mij harde schijf opnemen. En kunnen afspelen.
Ik wil deze gewoon weer op mijn tv kunnen zien.

Nu is mijn vraag welke video\tv kaart is hier het best voor geschikt.

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

koop een schotel met scsi aansluiteng op de achterkand en dan een scsi kaart in de pc met externe aansluiting en een matrox g450 of zo vidiokaart die heeft een helegoede tv out er op en met een scsi kabel tussen de pc en de schotel kun je dan op nemen met vdub of zo ik heb dat namelijk ook werkt pervekt >:)

gerhald

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 07:09
Ik snap het plan nog niet hellemaal. :?
Wat voor decoder heb jezelf? Is dit een digitale?

Ik heb scsi met externe aan sluiting.
Deze sluit ik dan aan op de decoder.
Met een lange scsi kabel ofzo?

Kan je met de matrox kaart opnemen?
Of is dit software matig?

Welke kaart heeft een hele goeie tv uitgang?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 20:24
ik neem aan dat het softwarematig zal moeten gaan.

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

ja dat wat ik heb is een diegitale schotel en dat ding moet je met een lange scsi kabel er op aan sluiten en dan word het door windows als een soort web cam gezien en dan kun je opnemen met vdub

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

help die jongen nu ff
hier moet je wezen: http://www.de.tomshardware.com/video/01q4/011102/index.html

Digitale TV-Karten fÃŒr den PC:
Pay-TV und MPEG-Aufnahmen auf Festplatte
Zusammenfassung:
Analoge TV-Karten sind out. In Haushalten mit Kabel oder Satellit ist digitales Fernsehen lÀngst verfÌgbar. Wir stellen 8 digitale TV-Karten vor, mit denen man MPEG-Streams auf eine Festplatte aufzeichnen und sogar Pay-TV wie Premiere sehen kann.

DVB: Digitales Fernsehen fÃŒr Kabel, Sat und Antenne

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Als ik jou was zou ik een Sat-receiver kopen met ingebouwde harddisk. Bijvoorbeeld een Topfield, die heeft twee tuners zodat je op kan nemen terwijl je een ander kanaal bekijkt, en hij bewaard de streams ook gedecodeerd.

Dit werkt veel makkelijker dan wat jij wilt (menu op tv en leuke opties).

Als je het via scsi wilt doen speelt de videokaart geen rol meer trouwens. Er komt trouwens een Humax uit met ingebouwde hdd en firewire-uitgang, lijkt me ook een leuke optie.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Een sateliet tunertje met een FirWire aansluiting, kan meteen de video software ermee overweg ......

Murphy was an optimist

Pagina: 1