Toon posts:

Carmageddon 1 probleem...

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goeienmiddag.. k heb een probleem! Ik heb gister Carmageddon 1 weer es geinstalleerd. Ik heb expres de DOS-versie geinst want daarbij kan je alleen op hogere resolutie spelen. Ik heb een GeForce 2 MX en draai onder Win98SE... Ik krijg nu bij het spel hele vage kleuren en hele rare vormen van auto's etc etc... ik heb beide reso's geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om het goed te krijgen. Het mes bovenop de auto waarmee je begint bijvoorbeeld is een geel vierkant plankje ofzo... Ik d8 dat het censuur was ofzow :) De rest van de auto's zijn allemaal helemaal grijs... Schiet niet echt op dus.. Weet iemand een oplossing... Ik ben nu niet thuis maar zou het helpen om de kleurinstellingen te veranderen?? De Splat Pack ondersteund alleen 3DFX ofniet??....Help GOT you are my only hope :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

And the monkey flips the switch

Kijk daar eens even.. staat wat over patches en shjit..

SUC6!

Verwijderd

Topicstarter
thnx!! i'll check it out....

Verwijderd

Topicstarter
hmmz ik kan niet echt iets vinden onder gamespot of dat andere topic... Bestaat er een patch voor Direct3D???... Ik ben btw ook op zoek naar een patch voor Fatal Racing, zou ik ook graag wat betere graphs bij hebben.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op dinsdag 20 november 2001 13:16 schreef Demolition-Man het volgende:
hmmz ik kan niet echt iets vinden onder gamespot of dat andere topic... Bestaat er een patch voor Direct3D???... Ik ben btw ook op zoek naar een patch voor Fatal Racing, zou ik ook graag wat betere graphs bij hebben.
Fatal Racing? WHAAHAHAHAA DIE IS COOL!!!!!
oud maar cool..
Ik kan je jammergenoeg niet verder helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 13:17 schreef DeX het volgende:

[..]

Fatal Racing? WHAAHAHAHAA DIE IS COOL!!!!!
oud maar cool..
Ik kan je jammergenoeg niet verder helpen...
heh heh dies zeker cool... :) laatst op de kop getikt voor 2,50 bij de Free Record Shop heh heh... das toch geen geld... naja in ieder geval bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
/\ up!!... iemand??

Verwijderd

wie gaat er dan ook carmageddon 1 spelen ? super ruig !
Pagina: 1