Ik heb onlangs naast m'n chello-account (Terayon-modem) een abonnement genomen op Interkabel@kun (kabelverbinding via de Universiteit Nijmegen, met Com21-modem). Vandaag hebben ze storing bij Interkabel@kun, dus heb ik even m'n oude chello-setup geinstalleerd (ik heb het abo nog steeds niet opgezegd) zodat ik toch m'n dageljkse shot internet tot me kan nemen 
Maargoed, wat ik me dus afvraag:
- Kan ik met een splitter deze modems tegelijk gebruiken?
en...
- Als ze het dan allebei doen, kan ik dan op een of andere manier m'n bandbreedte verdubbelen door ze gelijktijdig te gebruiken? Het mooiste lijkt me als bijv. 1 download wordt verdeeld over de beide verbingen. Ik ben niet helemaal onbekend met linux (ik heb nu ook een linuxgateway draaien), maar ik kan in de docs even niet terugvinden of dit mogelijk is.
Maargoed, wat ik me dus afvraag:
- Kan ik met een splitter deze modems tegelijk gebruiken?
en...
- Als ze het dan allebei doen, kan ik dan op een of andere manier m'n bandbreedte verdubbelen door ze gelijktijdig te gebruiken? Het mooiste lijkt me als bijv. 1 download wordt verdeeld over de beide verbingen. Ik ben niet helemaal onbekend met linux (ik heb nu ook een linuxgateway draaien), maar ik kan in de docs even niet terugvinden of dit mogelijk is.
I reject your reality, and substitute my own.