Weet iemand hier of Frank Herberts Dune het kopen waard is?? Het is wel een stuk anders dan Dune, maar meer dan screenshots heb ik er niet van. Kan iemand me wat meer info geven??
Wat bedoel je nou?
Ik ken de boeken uit de serie Dune, geschreven door Frank Herbert (+prequal boeken van 2 andere schrijvers), een film en een miniserie die daar op gebaseerd zijn, en de games dune, dune II, dune 2k en emperor: battle for dune die ook op die boeken gebaseerd zijn.
wat is dan Frank Herbert's Dune?
Ik ken de boeken uit de serie Dune, geschreven door Frank Herbert (+prequal boeken van 2 andere schrijvers), een film en een miniserie die daar op gebaseerd zijn, en de games dune, dune II, dune 2k en emperor: battle for dune die ook op die boeken gebaseerd zijn.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ik heb de demo gedownload, maar dat was echt 3x nix. Je kon de controles niet aanpassen en die waren standaard echt waardeloos. Het is zeg maar het vervolg op Dune1, maar dan in 3d.
Verwijderd
volgens mij een soort adventure... zover ik weet iig.. Ik zag wat screenies die me dede denken aan Outcast... vraag me niet waarom.Op dinsdag 20 november 2001 12:49 schreef DarkX het volgende:
Wat bedoel je nou?
Ik heb er iets over gelezen, maar het lijkt mij op Tomb Raider meets Dune.
Als het zoiets wordt als Prince of Persia 3D is het het niet waard om te kopen.
De maker is volgens mij Cryo.
Alhoewel een van de beste Dune spellen van Cryo afkomstig is, en dat is Dune 1.

Als het zoiets wordt als Prince of Persia 3D is het het niet waard om te kopen.
De maker is volgens mij Cryo.
Alhoewel een van de beste Dune spellen van Cryo afkomstig is, en dat is Dune 1.

Ik heb ook de demo gedownload en gespeeld en het is net als
Razkin zegt: de besturing is waardeloos. Als je op een bepaalde richtingstoets drukt gaat het hoofdpersoon, ik neem aan dat dat Paul is, alle kanten op behalve de kant die jij verwacht. Op zijn zachts gezegd heeft de besturing niet echt logica. Of ik heb geen logica natuurlijk
.
Verder gaf de demo mij niet echt een Dune-gevoel, en ik ben groot liefhebber van Dune. Het eerste boek dan wel te verstaan, want deel 2,3,4,5,6 enz. boeien mij niet. Het originele verhaal is gewoon goed en daar hadden ze het bij moeten houden. Ik vind de film(met Sting) en de tv-serie wel goed.
Razkin zegt: de besturing is waardeloos. Als je op een bepaalde richtingstoets drukt gaat het hoofdpersoon, ik neem aan dat dat Paul is, alle kanten op behalve de kant die jij verwacht. Op zijn zachts gezegd heeft de besturing niet echt logica. Of ik heb geen logica natuurlijk
Verder gaf de demo mij niet echt een Dune-gevoel, en ik ben groot liefhebber van Dune. Het eerste boek dan wel te verstaan, want deel 2,3,4,5,6 enz. boeien mij niet. Het originele verhaal is gewoon goed en daar hadden ze het bij moeten houden. Ik vind de film(met Sting) en de tv-serie wel goed.
ik heb alle dune boeken gelezen & spellen gespeeld maar dit is echt meest waardeloze spel in de hele reeks die ik ooit heb gezien.
je kan beter bij tombraider blijven al wil je een adventure actie spel.
je kan beter bij tombraider blijven al wil je een adventure actie spel.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Die demo was er al een tijdje, echt een ruk spel is dat
Maarja het is ook nog maar een demo
Ik vind 'm niet zo leuk. Had wat anders verwacht van een "Adventure game".
Verwijderd
het is in de periode dat paul bij de Freemen is aangesloten en als Maud'ib verder gaat, en tot wanneer ze klaar zijn voor de aanval op de keizer.
Dit is een gat in het originele boek van Herbert en wordt hierin opgevangen.
mag ik trouwens opmerken dat er al een derde prequel is:
HOUSE CORRINO
errug leuk.
Nu nog het laatste deel van de serei en ik kan gaan slapen!
Dit is een gat in het originele boek van Herbert en wordt hierin opgevangen.
mag ik trouwens opmerken dat er al een derde prequel is:
HOUSE CORRINO
errug leuk.
Nu nog het laatste deel van de serei en ik kan gaan slapen!
Pagina: 1