Toon posts:

Wat voor een autoradio's kunnen al mp3's afspelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het mogelijk is met een type van Kenwood, maar die vind ik toch net ietsie te duur. Zijn er andere merken die het al in hun gamma hebben (ik bedoel hier wel een autoradio met CD-speler die ook CDRW's kan lezen met mp3'tjes op, niet die harde schijf monsters van Rio en dergelijke). Zijn er al 'witte producten' (ik bedoel dus verkocht onder eerder onbekende merken) te vinden? Vind het ergens wel vreemd dat er precies nog niet veel fabrikanten werk van gemaakt hebben. Een portable mp3 (CD) speler kan je tegenwoordig al kopen voor 100 euro (dan wel ook zo'n goedkoop merk, maar het werkt toch) en een autoradio-versie kost direct een fortuin. Tips en links zijn altijd welkom. Alvast bedankt.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

die van kingstech kost iets van 400 piek d8 ik...ik heb net die kenwood besteld voor 839,-
heb je wel een goed apparaat aan...
by the way: staat allemaal in de search hoor :)

¯\_(ツ)_/¯

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-08 15:51

@r!k

It is I, Leclerq

Pioneer schijnt ook binnenkort met een mp3 speler voor inde auto uit te komen maar daar weet ik nog geen specs van. Misschien iemand anders maar ik weet wel dat pioneer erg goed spul voor auto hifi maakt.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:54
Aiwa heeft er ook een, bij www.gistron.nl staat hij o.a.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Panasonic komt ook met een autoradio-MP3 player, de CQ-SRX7000...

Prijs is errug hoog.... (f2500)

Er was ook nog een Kenwood van rond de 1500... :{

Verwijderd

sluit een mp3-discman aan op je radio

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29
aiwa is toch ene goedkoper merk. ik heb er zelf ook 1. [zonder mp3] bevalt goed.

Verwijderd

Topicstarter
M'n excuses voor de misschien lichtjes verkeerd geplaatste post hier (heb net ontdekt dat er onder de rubriek 'gadgets' ook wel het een en het ander te vinden was over die mp3 spelers). Die Kingstech heb ik ook net ontdekt. Redelijk 'basic', maar schijnt het precies wel goed te doen. Weet iemand van jullie of dat ie RDS/EON ondersteuning geeft?
Een aparte portable aansluiten op m'n bestaande radio is idd ook een mogelijkheid ware het niet dat deze laatste sinds kort de geest gegeven heeft :(
Dus moet ik vanaf nul vertrekken en wil wel iets handiger dan een (overigens dure) CD-changer in de koffer.
Alvast bedankt voor de tips. Als jullie goeie adressen weten (of sites) weet waar ik goedkoop aan zo'n toestel (Kingstech of andere) kan geraken??
Pagina: 1