Toon posts:

RTCW uit in USA

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:23
Op donderdag 22 november 2001 18:27 schreef Bramk het volgende:
Bij de PCZone krijg je nu die tinnen limited edition bij een jaar abbo, zou ik dat doen?, het lijkt me wel een leuk blad, beter dan die gare zoutloze dunne saai late reviewende PU 8-)
Blad is poep, maar voor die doos neem ik iig een abbo :)

Flickr | Lego collectie

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier zijn 2 goeie demos om de timedemo mee te runnen in rtcw.
Had ze ff opgezocht nadat er geen standaard demo in rtcw bleek te zitten :(

http://www.challenge-uk.com/articles/rtcw1/upload/ranger_axis_sniper.zip
The demo I used was one I recorded as an axis sniper, mainly because as the scope doesn't record on the demo most of the time is spent looking over a vast expanse of the beach, so it would certainly push the system
http://www.challenge-uk.com/articles/rtcw1/upload/demo001.zip
demo of me playing on the Allied team. It's a short demo of the usual allied stuff - rushing up the beach, infiltrating the Axis base and transmitting the plans

Verwijderd

vidn het btw allemaal een beetje op good old sin lijken met al die genetische crap enzo

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

OFFICIELE REQUEST:

Denken jullie dat overal een 1Ghz systeem draait? Met al die fokking grote screenshots kan een PII 300 al niks meer. Post ze effe kleiner, ja! 800x600 of 640x480. Een kleine moeite en mensen met een modem kunnen er ook van genieten.

DANK

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 21:35
Op vrijdag 23 november 2001 14:06 schreef Darkvater het volgende:
OFFICIELE REQUEST:

Denken jullie dat overal een 1Ghz systeem draait? Met al die fokking grote screenshots kan een PII 300 al niks meer. Post ze effe kleiner, ja! 800x600 of 640x480. Een kleine moeite en mensen met een modem kunnen er ook van genieten.

DANK
ach, als het hier lukt op een p166 met 32 mb en een 14 inch scherm en een isdn modem, moet het op p300 ook lukken. ligt niet zozeer aan je cpu snelheid maar meer aan je geheugen dat het scrollen misschien niet helemaal lekker gaat. gewoon ff gedult hebben :/

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
"Foutje"

PC Specification

Verwijderd

hij doet het echt slecht op mijn systeem :'(
code:
1
2
3
4
Pentium II 400
128 mb Ram
Matrox G400 32 mb
12 gig. HD

Ik heb hem al vanaf de "release" dag, iedereen in de klas heeft nu dit spel door mij en nu moet ik dus verhalen aanhoren van dat klote spel terwijl ik deze niet kan spelen :(

:'( :'( :'(

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op vrijdag 23 november 2001 15:31 schreef Bramk het volgende:
hij doet het echt slecht op mijn systeem :'(
code:
1
2
3
4
Pentium II 400
128 mb Ram
Matrox G400 32 mb
12 gig. HD

Ik heb hem al vanaf de "release" dag, iedereen in de klas heeft nu dit spel door mij en nu moet ik dus verhalen aanhoren van dat klote spel terwijl ik deze niet kan spelen :(

:'( :'( :'(
Dan moet je hem kopen en tegen iedereen zeggen dat je over Inet kan spelen. Worden ze lekker jaloers

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

yep, is misschien een idee, maar ik heb ook geld nodig om een nieuwe Pc te kopen ;) :)

Maar misschien neem ik wel een abbo bij PC zone, dan krijg je zo'n tinnen box erbij, maar ik weet niet, het is toch vrij veel geld f169,- Ik twijfel nog.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:24
Hebben jullie t ook gemerkt? Als je terugkeert naar Windows is die lang bezig om de desktop weer in te laden. Doet me denken aan de Q2-tijd met 24mb. En dat terwijl ik nu 320mb heb, een maat met 512 mb heeft t ook.
* Sjah vraagt zich af of de tijd voor 768mb is gekomen...

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

single player sukt!!

Some things can not happen until they happen...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste