www.tradealliance.nl
Verwijderd
weeknie...maar ik vond em lelijk, saai, kutgeluid...oftewel.. HET SPEL ZUIGT!! Ik wil een Gamecube met Rogue Leader!!!

kwijl kwijl......
kijk hier voor een review:
http://cube.ign.com/reviews/15337.html

kwijl kwijl......
kijk hier voor een review:
http://cube.ign.com/reviews/15337.html
edit:
sorry voor de layout
sorry voor de layout
Hmmmmm, die Nebulon-B class linksonder ziet er wel erg lekker uit idd 
Alleen is het spel niet veel intelligenter dan Rogue Squadron geworden
Vraag me af wanneer de volgende X-Wing series komt.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
tis ook echt een arcade game... X-win alliance bijvoorbeeld was een echte sim. Ook leuk, maar ik moet het meer van arcade games hebben. De review was erg goed... Het spel ondersteund Dolby Pro Logic 2 en dat is natuurlijk altijd leuk als je een vette instalatie hebt (en die heb ikOp dinsdag 20 november 2001 13:39 schreef Acolyte57 het volgende:
Hmmmmm, die Nebulon-B class linksonder ziet er wel erg lekker uit idd
Hallo ?? ik vraag wanneer hij uit komt en niet waar jullie het over hebben
www.tradealliance.nl
KOOP Galatic Battle grounds niet!!!!!. Ik weet niet wanneer hij uitknot maar hij is al gelecteerd voor het slechtste spel van het jaar
A great thought in a small mind is a dangerous thing
wat intresseert mij JOUW mening over dat spel nou, geen ene FUCK. Ik wil graag weten wanneer hij uitkomt.
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Star Wars Battleground
Lucas Arts
11/13/01
RELEASED
Zo alsjeblieft hoor
Ik vind het spel best wel grappig, ziet er wel erg ruk uit maarja, gameplay gaat boven graphics zeggen we dan maar he?
Lucas Arts
11/13/01
RELEASED
Zo alsjeblieft hoor
Ik vind het spel best wel grappig, ziet er wel erg ruk uit maarja, gameplay gaat boven graphics zeggen we dan maar he?
helemaal met je eens ridge... rts spellen rulen nou eenmaal. Er zijn ook heel veel mensen die starcraft nix aan vinden (terwijl dit de beste RTS is die tot nu toe is uitgebracht).
Ik vondt het spel er iig wel interessant uit zien... beter als dat rogue leader arcade shit, waar alles iederekeer weer hetzelfde hersenloze geschiet is.
Ik vondt het spel er iig wel interessant uit zien... beter als dat rogue leader arcade shit, waar alles iederekeer weer hetzelfde hersenloze geschiet is.
Voor mensen die Age of Empires 2 leuk vinden, en ook nog eens van Star Wars houden, is het spel wel vermakelijk.
Maar ben nou bij Campaign 2, en ik vind het een leuk spel, vooral de muziek is goed.
In Amerika is die al uit ja, zal wel niet zo lang duren voordat die hier komt.
Maar ben nou bij Campaign 2, en ik vind het een leuk spel, vooral de muziek is goed.
In Amerika is die al uit ja, zal wel niet zo lang duren voordat die hier komt.
Op zich vond ik Force Commander ook nog wel meevallen. Alleen moet je aan de besturing wennen. In ieder geval is de muziek altijd heel goed.
En Rogue squadron vond ik echt niks aan dus Rogue leader koop ik maar niet
En Rogue squadron vond ik echt niks aan dus Rogue leader koop ik maar niet
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
idd, ik speel ook de gedownde versie en als je van Age of Emoires II houd en star trek, dan is het leuk
maar vind je Age of Empires vreselijk, dan dit zeker.
Ik vind het wel een tof spel, alleen irriteer ik me aan de geluidjes als je een droid of ventje selecteerd (teveel hetzelfde)
maar vind je Age of Empires vreselijk, dan dit zeker.
Ik vind het wel een tof spel, alleen irriteer ik me aan de geluidjes als je een droid of ventje selecteerd (teveel hetzelfde)
Kijk HEHE
met LAPTOPDUDE kan ik praten thanks for the info man !!
met LAPTOPDUDE kan ik praten thanks for the info man !!
www.tradealliance.nl
Hij lijkt me best wel cool, maar dat komt ook omdat je 5 of 6 compleet verschilende "volkeren" hebt 
Maar om er nou 100 piek voor te dokken nou nee, even me warez sites raad plegen
Maar om er nou 100 piek voor te dokken nou nee, even me warez sites raad plegen
Ik ben ook gek op RTSsen maar ik moet je teleurstellen. Battle Grounds is een aanfluiting. Het is gewoon de meest standaard vorm van een RTS in een Star Wars jasje gegoten. Wanneer dat niet het geval was geweest had echt niemand naar dit spel uitgekeken.Op dinsdag 20 november 2001 15:31 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
helemaal met je eens ridge... rts spellen rulen nou eenmaal. Er zijn ook heel veel mensen die starcraft nix aan vinden (terwijl dit de beste RTS is die tot nu toe is uitgebracht).
Grafisch ziet het er niet uit, het speelt niet lekker. Je hebt 4 verschillende resources die je moet harvesten en als we ergens wel op uitgekeken zijn na al die jaren dan is het wel harvesten lijkt me.
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebt. Ik speel ook liever een goeie RTS dan een FPS maar SWBG kan ik je van harte afraden (of probeer eerst een copy voordat je hem koopt).
Verwijderd
wat is jouw probleem nou weer??? Damn, we mogen toch wel een mening geven over een spel of niet soms?? Alleen daardoor kunnen we over onderwerpen discussieren... je kunt moeilijk over een releasedatum discussieren... Dus denk ff na voordat je zo'n achtelijk bericht achterlaat!Op dinsdag 20 november 2001 15:09 schreef Ridge het volgende:
wat intresseert mij JOUW mening over dat spel nou, geen ene FUCK. Ik wil graag weten wanneer hij uitkomt.
Als jij nou gewoon on topic bleef was er nix aan de hand
www.tradealliance.nl
Ik vind het spel persoonlijk wel goed.
Het is idd bijna hetzelfde als Age Of Empires 2.
Het verhaal zit er lekker in en de missies zijn heerlijk moeilijk.
Enige nadeel wat ik gevonden heb is dat de eenheden, tijdens multiplayen, slecht uitgebalenceerd zijn.
Dus lekker frontaal aanvallen (Rushen) gaat wat moeilijker.
Maar eigenlijk is dat wel zo eerlijk, omdat dat vaak werd gedaan tijdens AOE2, hebben ze er misschien rekening mee gehouden.
(Rushen is gigantisch leger bouwen, binnen enkele sec/min en dan frontaal over de tegenstander heen walsen, terwijl de tegenstander nog bezig is met het opbouwen met z'n basis.
Dit is heel irritant.)
Prachtig spel, maar kan best begrijpen waarom vele mensen teleurgesteld zijn.
Het is idd bijna hetzelfde als Age Of Empires 2.
Het verhaal zit er lekker in en de missies zijn heerlijk moeilijk.
Enige nadeel wat ik gevonden heb is dat de eenheden, tijdens multiplayen, slecht uitgebalenceerd zijn.
Dus lekker frontaal aanvallen (Rushen) gaat wat moeilijker.
Maar eigenlijk is dat wel zo eerlijk, omdat dat vaak werd gedaan tijdens AOE2, hebben ze er misschien rekening mee gehouden.
(Rushen is gigantisch leger bouwen, binnen enkele sec/min en dan frontaal over de tegenstander heen walsen, terwijl de tegenstander nog bezig is met het opbouwen met z'n basis.
Dit is heel irritant.)
Prachtig spel, maar kan best begrijpen waarom vele mensen teleurgesteld zijn.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Hij ligt ondertussen ook gewoon in de winkel (ja ik heb gezien dat dit topic uit halverwege nov. dateert)...
Waarom post je dit als ik vragen mag? 
De topicstarter weet vast wel dat die al uit is.
Ahh hoor mij dan, ik ben aangestoken door het GoT virus HELPUP!!!!
GoT Virus houd in: Zeiken over warez, zeuren over ouwe koeie uit de slot hallen, vragen om slotjes en om ban enz enz enz.
Iemand een medicijn?
(DIT IS EEN GRAPJE!!!!!!!
)
De topicstarter weet vast wel dat die al uit is.
Ahh hoor mij dan, ik ben aangestoken door het GoT virus HELPUP!!!!
GoT Virus houd in: Zeiken over warez, zeuren over ouwe koeie uit de slot hallen, vragen om slotjes en om ban enz enz enz.
Iemand een medicijn?
(DIT IS EEN GRAPJE!!!!!!!
Pagina: 1