Toon posts:

Leadtek GF3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een leadtek geforce3 TDH, en ik lees zo hier en daar, dat hij behoorlijk warm kan worden, omdat de koelblokjes niet echt op de chips vast zitten, het is zelfs zo erg, dat ik gister ineens een Warning kreeg, dat mijn chip temp. te hoog werd (NIET Overgeklokt).

heeft iemand enig idee, wat ik het beste kan doen .. ?

zelf dacht ik aan koelpasta ertussen spuiten ?

ja, ik heb er weinig/geen verstand van.. plz help :(

Verwijderd

wat dacht je van terug brengen naar de winkel?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
Op dinsdag 20 november 2001 12:02 schreef kadaver het volgende:
wat dacht je van terug brengen naar de winkel?
lijkt me ook een goed idee, je moet het gewoon zo zeggen dat zo als hij hij te warm werd en dan moet je gewoon een andere krijgen want dit moet niet kunnen.

ps. mocht je deze willen houden dan zou ik de airflow even wat verbeteren in je kast, maar terug gaan is het beste. :)

Verwijderd

Topicstarter
is dat niet wat overhaast ? ik bedoel, hij gaf het maar 1x aan, .. eheh, verder ben ik 100% tevreden over mijn machine, hij stond toen ook alwel 3 dagen nonstop aan.

het enige, hoe kan ik die geforce koelen ?

Verwijderd

Topicstarter
en het was ook best warm in mijn kamer, hij staat vlakbij de kachel ... daarom vraag ik, hoe hem beter te koelen,

een 2e fan Achterin de kast ??

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
gewoon niet bij je verwarming zetten...
en zeker niet in de winter...

is ook beter voor de andere dingen in je compu die anders te warm worden.

mocht je het toch zo laten staan. Dan voor beter koeling zorgen ja. meer fans en desnoods betere cooler op je kaart :?

maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :?

Verwijderd

Topicstarter
ik moest goedkoper gaan wonen, omdat ik anders mijn nieuwe pc niet kan betalen, dwz. ik heb niet meer ruimte dan voor de kachel ... egheghe ..

mja, maar ik heb een biGtower, daar kan ik dus nog 1 fan bijplaatsen ? of bedoel je op de Geforce3 ?

Verwijderd

Hmmm, wat dacht je van alle koeling er af slopen en waterkoeling nemen? Dan blijft ie naast je verwarming ook nog koel :7 of anders dus nog een cooler er bij, en/of je heatsinks er af halen, en er zelf goed opplakken met pasta. Dan zou het moeten werken... Beste oplossing --> watercooling :p B-)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, waterkoeling ?? is dat moeilijk aan te sluiten/leggen ?

of is het te doen voor een n00b als ik ?

duur ? en welke moet ik dan hebben ??

zitten de heatsinks met een schroefje erop ofzo ?
Pagina: 1