Toon posts:

256 of 512 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo,

is het rendabel voor mij om nog 128 of 256 Mb DDR-pc2100 te nemen ? dan heb ik 394 of 512.

(kijk bij sig voor specs)

Verwijderd

Ik zou iig voor de 512 gaan... Waarom niet? Wordt de boel
alleen maar stabieler van... Ow ja, let op! Je moet dat
DDR RAM in 2 tallen plaatsen! (geloof ik) Zorg dat alles
hetzelfde is, en laat ons ff weten wat je hebt gedaan! ;) YO

edit:

Eerst fout gepost, en van RD RAM DDR RAM gemaakt...
Klopt dit? Of geldt dit alleen voor RD? Dat 2 tallen...

Verwijderd

Yo !!
Sinds wanner is 512 equ 394 ??

En ja voor jouw is het wel nuttig |:(

Rare vraagstelling hoor !!

Nou voorruit, voor games is het niet boeiend lijkt me.
Voor 3dsmax wel, voor Office niet, voor Lightwave wel.

Voel je hem al, grafsiche paketten wel, en de rest
nauwlijks. Tenzij je professionele sopware draait, sap meuk en baan en Webpshere.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
euh DDRRAM hoef je niet in tweetallen te plaatsen dat is alleen met RAmbus en edo zo.

maar ik heb er nu ook 256 in zitten DDR en ik wil er binnenkort ook nieuw geheugen bij hebben.

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

wees wel vlug, want voor 256 mb kingston betaal ik vandaag al 500BEF (26Guldens) meer dan twee weken geleden ... besteld bij Ingram ...

dus wees vlug, want we hebben mail van kingston ontvangen dat volgende week de prijzen NOG EENS gaan stijgen ... tegen kerstmis zou het ramgeheugen ongeveer het dubbele kosten van wat het nu kost ....

btw; steek geen merkloos geheugen naast je latje kingston, werkt meestal NIET, heb het zelf ook meegemaakt ...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Topicstarter
ahh coel ! :)

maar, Ik kan gewoon 128MB PC-266 DDR MTEC erin plaatsen ?

dan kom ik toch op ehh 256+128 ? = toch 384 >?

werkt dit ?

Verwijderd

Topicstarter
en ik dacht dat MTEC het merk is ...

erm, tja, kan dat nou dan?

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hm ik heb bijvoorbeeld met ECS maar 2 DDR sloten, als jij er ook maar 2 hebt dan zou ik er niet 128mb inzetten, maar meteen 256, anders krijg je daar volgend jaar als je er wel 512 van wilt maken weer spijt van.

Ook als je 3 sloten hebt, blijft 256 verstandiger! Anders haal je de 768 weer niet, denk niet dat dat een niet realistisch getal is, want voordat je het weet zit het weer in elke standaard Albert Heijn PC.
Pagina: 1