Toon posts:

DVD of CD-ROM?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat ik moet kopen qua dvd of cd-rom.
Ik speel straks geen dvd-films af en wil gewoon een snel ding hebben welk merk kan ik dan het beste kopen en moet ik dan voor dvd of cd-rom gaan?

Verwijderd

ik zou gewoon een dvd kopen (zonder mpegkaart; dat kan altijd nog) de prijs verschilt niet zoveel, dus waarom nog een cd-rom kopen?

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
IK denk dat er steeds meer en meer software ook op dvd gaat verschijnen, en dan is dat natuurlijk wel makkelijk om ook een dvd lezer te hebben.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

geen dvd films :?
en wel een snel ding :?
dan zou ik toch maar voor een cd-rom speler gaan :)
is de toegangs tijd ook een stuk sneller :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

CyBoB

.::BURB::.

Ik zal gewoon voor de dvd speler gaan. inverband met de toekomst en naar mijn mening lezen die dingen een stuk beter dan een cdrom speler.

ik zelf heb een pioneer 16x speed dvd en die werkt perfect :)

Verwijderd

Als je toch geen dvd's speelt dan zou ik gewoon voor een cd-rom gaan. Ik heb een Aopen 12*dvd 40*cd-rom :r , een advies koop deze nooit. Takke herrie en hij is dus no way 40*cd-rom. Je kunt denk ik beter wat geld uit geven voor een cd-rom speler die echt de snelheid haalt dan iets kopen wat een beetje van beide is want dat is het net niet helemaal.
:)

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 13:52 schreef JochemKnoops het volgende:
IK denk dat er steeds meer en meer software ook op dvd gaat verschijnen, en dan is dat natuurlijk wel makkelijk om ook een dvd lezer te hebben.
helaas op de europese markt nog steeds veel cd-roms...
bijv RA2 was in USA op dvd uitgebracht maar in europa alleen op cdrom... ik hoop dat dit wel snel gaat veranderen.
Pagina: 1