*** Piloot gezocht ***

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Iemand zin om mee een team op te starten in de F1 Relay league voor F1 CS 2000 van Ubisoft?
contact me

League: http://www.f1rcrelay.com

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
bedoel je dan niet coureur... of hang je de vleugels verkeerd om?

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heet piloot |:(

• RedC
Op dinsdag 20 november 2001 11:10 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
bedoel je dan niet coureur... of hang je de vleugels verkeerd om?
|:(

Verwijderd

Weet nog wel de eerste versie van dat spel, die was echt vet, super veel gespeelt en was toen een van de beste op het internet (replays uploaden). Jammer dat die tweede versie zo zwaar zuig was.

Hoe is dat met de laatste versie???

• RedC
Ik ben er gek van die F1 CS 2000 is echt mega!!

Kijk maar ff op de league site en laat me weten als je interesse hebt om mee te rijden

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 12:01 schreef Schumi_the_Champ het volgende:
Ik ben er gek van die F1 CS 2000 is echt mega!!

Kijk maar ff op de league site en laat me weten als je interesse hebt om mee te rijden
Op die site staan alleen competities voor F1 2001 en F1 Racing Championship, welke bedoel jij met F1 CS 2000?

• RedC
F1 Championship 2000 van Ubisoft is dat

Verwijderd

Das oke, met die EA F1 games heb ik namelijk niet zo'n goede ervaring. Heb alleen wel gehoord dat die game die jij bedoelt een AI heeft die zuigt.

• RedC
't is het populairste racing game voor online te spelen dus denk echt niet dat het zuigt...

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 13:52 schreef Schumi_the_Champ het volgende:
't is het populairste racing game voor online te spelen dus denk echt niet dat het zuigt...
Bij online gamen gebruik je toch ook de AI niet. De online tegen spelers zijn allemaal gewoon goede spelers. Heb namelijk in een review gelezen dat in de single player mode de auto's gewoon niet uitwijken/uitkijken en gewoon tegen je aan beuken als je in de weg rijd.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 20 november 2001 13:52 schreef Schumi_the_Champ het volgende:
Ik dacht toch echt dat GPL en N4 de meest gespeelde online race sims waren.. :?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• RedC
Hm nee ze beuken niet in je, ze laten je gewoon niet zomaar meer voorbij zoals met alle vorige spellen het geval was je moet deze keer knocken om er voorbij te raken.

Als je nu online speelt tegen andere goeie spelers (en geloof me die zijn er) dan heb je dit nog véél erger en dat maak dit spel net zo leuk online...
Pagina: 1