Toon posts:

Compaq Armada 1120 (laptop) geheugen vraag???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compaq armada (laptop) 1120 met 8 mb geheugen (standaard), ik heb op het internet gezocht waar ik eventueel geheugen kon kopen, ik heb een site gevonden waarop stond dat ik tot 24 mb kan uitbreiden. Ik kon bij hun een 16 mb geheugen speciaal voor mijn laptop, alleen kostte dat wel 172 gulden, terwijl andere type compaq laptops een andere geheugen module kan gebruiken die veel goedkoper is.

Hoe kan ik weten of deze geheugen modules (SO-Dimm ) in mijn laptop kan, heeft iemand ervaring hiermee??

ps. Ik heb de search gebruikt maar daar kon ik mijn laptop niet terugvinden.

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat ik nou zoŽn geheugen module aanschaf 16 mb so-dimm, en ik zet hem in mijn laptop, wat kan er dan mis gaan (alleen vastlopen toch??)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 11:24 schreef msoete het volgende:
Stel dat ik nou zoŽn geheugen module aanschaf 16 mb so-dimm, en ik zet hem in mijn laptop, wat kan er dan mis gaan (alleen vastlopen toch??)
1) Hij boot maar ziet de extra module niet OF
2) Hij boot niet en piept alleen maar OF
3) Hij werkt en zal gewoon booten...

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Overgens gaan in mijn Armada 4120T custom Compaq EDO simms (in de manual noemen ze deze ook SO-DIMMs, maar dit zijn geen industry-standard SO-DIMMs!!!).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 11:33 schreef warp het volgende:
Lees ftp://ftp.compaq.com/pub/supportinformation/techpubs/qrg/armada1100.pdf ff ;)
ja maar dan moet je er wel opkomen!!!! en dat lukt niet :(

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Hier werkt het in ieder geval...
Klik
Pagina: 1