Toon posts:

Welke games op ati rage pro 8mb ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me duidelijk, de topic titel, welke games kunnen nog een beetje redelijk draaien op een ati rage pro 8mb agp ?

op een chaintech ct agm2 mobo met amd k6 400mhz prc en 128 mb intern geheugen.

Ik hoop dat dit in het goede forum staat.

Ik zoek games als UT of CS of iets dergelijks.

ps welke drivers heb ik nodig om het kaartje zo goed mogelijk te laten presteren met nadruk op 3d performance.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

ait drivers, denk dat je cs nog wel kunt draaien maar op een hele lage resolutie, draait het ook op mijn laptop nl. met 8mb vid kaart, UT zekerz niet, duke nukem 3d :P ??!!
Quake 2 wel.. uitzoeken dus..

Hehe soz, maar beter ff een nieuwe pc kopen voordat je echt de 3d games gaat spelen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Je kunt er wel mee gamen, counterstrike op 800x600 :D
Clock hem anders licht over, scheelt misschien wel wat!

Verwijderd

Topicstarter
ATI drivers zitten er al op, dat scheelt al vast, ik zal eens gaan kijken, ik ben van plan om een voodoo 3 3000 16 mb
aan te gaan schaffen, dat zal al een stukkie schelen denk ik met de prestaties.

Overklokken van een k6-2 400.....met mijn mobo is dat geen optie, ik heb de multiplier al eens op 4,5 gezet (4,5x100) maar dan post ie geeneens :(

400 MHZ is dus hetgene waar ik het mee moet doen.

Nieuwe pc kopen...... als het grote schip met geld komt, en voorlopig niet dus.... :o

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 10:38 schreef doehetzelver het volgende:
Lijkt me duidelijk, de topic titel, welke games kunnen nog een beetje redelijk draaien op een ati rage pro 8mb agp ?
De meeste games draaien er wel op, al dan niet in een lage resolutie.

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Een jaar geleden heb ik een ATI AIW Pro gehad, ook met 8MB.
Hierop heb ik 800*600 16bit Thombraider gespeeld in 3D
ging best wel goed.
Kortom gewoon een lage resolutie instellen, dan gaat hij best wel goed.
Ik had ook de standaard ATI drivers in gebruik, die meegeleverd waren op cdrom bij de kaart.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Yo lotgenoot. UT valt er goed op te spelen hoor. die van mij is dan wel 256 mB intern met een 700 MHZ proccesor. Maar het draait goed. Bij andere spellen die wat zwaardere kaarten nodig hebben ben je op software mode aangewezen maar als je een beetje een speedy pc hebt dan moet dat geen probleem zijn. Dus ik zou zeggen als je betere prestaties wilt koop een nieuwe kaart (geforce2 TI), betere proccesor, en meer intern geheugen. Oja nieuwe drivers voor de rage pro moet je niet installeren. Ik weet niet welke drivers je nu hebt maar de nieuwe drivers omdersteunen een hoop media zooi niet meer. Zeer kut, dus niet doen.

greetz 8-)
Pagina: 1