Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Het belooft goed te worden, maar je weet nooit wat je op je weg tegenkomt...
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Kenners weten waarom
maybe verkoop ik um wel als ik nie vrij kan krijgen van me werk....iemand interesse ?
Kenners weten waarom
Ik heb al 1 editie van drome (vanaf 3) gemist, en das al te veel
Ennuh, iedereen moet Codename Eagle gaan spelen op drome.
dus ik zal er zekur zijn
hallo
Alleen ff wat kamaraden over halen om mee te gaan en ik zal er zijn !
Verwijderd
Idd, nog nooit gespeeld, maar drome is een uitgelezen kans om dit eens te proberen!Op dinsdag 20 november 2001 18:46 schreef as4Raven het volgende:
Reporting in
Ik heb al 1 editie van drome (vanaf 3) gemist, en das al te veel.
Ennuh, iedereen moet Codename Eagle gaan spelen op drome.
En verder natuurlijk die-hard quaken (2)
Btw, pas de eerste drome, maar als ik alle reacties zo lees, word 't fun.
Dus houd je ISO's maar thuis
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
en ik zou de site maar in de gaten houden
Verder zeg ik niets
Anders krijg ik mot
yeah rightHENGELO - afgelopen zondag j.l. 3 februari is er tijdens een groots computerevenement in de expo hal te hengelo voor miljarden aan illegale software in beslag genomen.
Het meeste wat werd aangetroffen waren de zogenaamde DiVX films, gecodeerde DVD's die gecomprimeerd zijn zodat ze op 1 cd passen.
Velen van de bezoekers van het evenement bevonden zich op het moment van de inval op de slaapzaal, waar men na lange nachten van spelen in slaap was gevallen.
een opsomming van software die onder andere gevonden is:
-windows versies
-halflife
-unreal tournament
-quake 3
en diverse andere applicaties
Deze plek is te koop.
Verwijderd
moeten ze eerst wel een pc-zoekings bevel hebben !!Op dinsdag 27 november 2001 12:39 schreef Hitpoint het volgende:
Ik verstop alles wel in mijn pc kastIIG ik ben wel van de partij, en als de cops een inval doen kijken ze dan alleen naar cd's of gaan ze steekproefgewijs hd's checken?
Deze plek is te koop.
En wie is je clanleaderOp maandag 26 november 2001 22:26 schreef NOxie het volgende:
hehe ik ga daar ook naartoe met me cs clan ??zijn er nog andere cs clans aanwezig ?
Ego ff strelen, is met dat HCC gedoe een btje verminderd.
Hoe krijg jij die dan?
Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!
https://wren.co/join/Devian
Kijk maar uit straks stap ik nog opOp dinsdag 27 november 2001 14:11 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
En wie is je clanleaderIK !!!
Ego ff strelen, is met dat HCC gedoe een btje verminderd.
Das een goede clan die ik ken.Op maandag 26 november 2001 22:26 schreef NOxie het volgende:
hehe ik ga daar ook naartoe met me cs clan ??zijn er nog andere cs clans aanwezig ?
Innominis
http://www.innominis.com
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Altijd gezellig...
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Gaat Drome of Ambience de beste lente-LAN worden ?
* facts :
- Drome 9 ; 1-3 feb 2002 plaats voor 1100 bezoekers in Overijssel
- Ambience 2002 ; 29-31 maart plaats voor 1200 bezoekers in Helden-Panningen
Iedereen weet natuurlijk dat Ambience 2001 een totale mislukking was, maar ik denk dat Ambience 2002 een topLAN gaat worden. Ik ga naar beide LAN's, dus dat is dan wel weer leuk, 2 grote (+1000) LAN's in 2 maanden tijd. Drome heeft dan al wel veel ervaring, Ambience heeft dit net zo goed. De wat kleinere FreeLAN's verliepen meer dan uitstekend en waren een goede voorbereiding op Ambience 2002. Maar achteraf zullen we zien welke de betere was. Tot ziens op Drome of Ambience !
Ok in de tussentijd beter worden en blijven gamen.
Verwijderd
moet wel ff fun worden
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
https://wren.co/join/Devian
En een paar sMb mates komen ook mee
en owjah, kheb uitereerd mn tweakers.net shirt aan
For those about to rock, we salute you!
Lijkt me echt vet cool, wordt er BTW ook OFP gespeelt op die lan?
Kenners weten waarom
goh gf... mijn oude clan doet het al 3 jaar met tshirts hoor...Op dinsdag 22 januari 2002 12:09 schreef Da_RoNiN het volgende:
Ik heb dus duidelijk mn DnD shirt aan . En alle andere clans die ook een T-Shirt hebben van hun clan zijn ,rippoffs. Wij hebben dat al zeker een jaar of 2.
mare i'll be there!
blup
ronin !! wel ff langskome heOp dinsdag 22 januari 2002 12:09 schreef Da_RoNiN het volgende:
Ik heb dus duidelijk mn DnD shirt aan . En alle andere clans die ook een T-Shirt hebben van hun clan zijn ,rippoffs. Wij hebben dat al zeker een jaar of 2.
kun je onze sweet

uit de filipijnen !!
Ja hoor Vosje , ik kom wel even kijken naar die overdreven mooie shirst van jullie.Op dinsdag 22 januari 2002 12:32 schreef Vos het volgende:
[..]
ronin !! wel ff langskome he
kun je onze sweetshirts ff bekijke
[afbeelding]
[afbeelding]
uit de filipijnen !!
Trouwens gaan jullie daar mee doen aan de fifa2002 competitie
Kenners weten waarom
Verwijderd
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Neh, dat was de enigste die ontbrakOp woensdag 23 januari 2002 00:47 schreef Mystic_X het volgende:
He eikel van een speed daaro zit mijn kaartje ook bij
[zeik mode]Op woensdag 23 januari 2002 10:34 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Neh, dat was de enigste die ontbrak
het is enige
[/zeik mode]
ik kom ook btw
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
slapen doet ik lekker thuis in Enschede en pils drinken elke avond natuurlij in de kroeg
even mijn persoonlijke checklist
wodka
bier
vieux
andere middeltjes
ow ja en een pc ofzo
Verwijderd
en zijn bezoekers toegestaan een beetje rond neusen daaro lijkt mij wel ff tof om 1100 lui die hard te zien gamen
in de hitte van ongeveer 40/50 graden :7(of hebben ze daar airco)
zit op 970
hoop dat mn casemod tegen die tijd klaar is..