Zoeken en opnieuw sturen naar je gsm, enigste manier.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Je kan gewoon een operator logo downloaden van www.boltblue.com
Maar ik zit met ongeveer hetzelfde probleem, want hoe kan je dat logo gewoon compleet verwijderen? Dat hij dus het netwerk laat zien van de simkaart die erin zit...
Maar ik zit met ongeveer hetzelfde probleem, want hoe kan je dat logo gewoon compleet verwijderen? Dat hij dus het netwerk laat zien van de simkaart die erin zit...
Kan niet, als je eenmaal een ander logo op je gsm opslaat overschrijft hij de vorige die dus dan ook weg is. Enigste manier is even opzoeken en opnieuw verzenden naar je gsm.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
"Terug naar fabrieksinstellingen" kiezen en dan is alles kwijt, dus ook je snake highscore, maar je hebt je originele logo weer.
Je kan er ook een andere sim (van andere provider) indoen, dan DAAR een nieuw logo overheenzetten. Als je je oude sim weer terugzet, is dit weer het oude geworden.
En je kan doen zoals bovenstaande posters zeiden
Je kan er ook een andere sim (van andere provider) indoen, dan DAAR een nieuw logo overheenzetten. Als je je oude sim weer terugzet, is dit weer het oude geworden.
En je kan doen zoals bovenstaande posters zeiden
is niet waar geloof ik. Ik had jaren terug op mijn 7110 zo'n logotje gekwakt en dat vond ik 3x niks. Toen heb ik naar zo'n logosite gemaild van: HEY jullie leveren wel leuk allemaal logo's maar ik wil gewoon mijn oude logo terug. Een week later stond er een optie op de site en dat was gewoon zoiets van terugzetten logo. En dan hoefde ik helemaal niet aan te geven dat ik libtel had ofzo. Gewoon zo'n 06-nummer gebeld (nu dus 0900) en een soort van 'leeg' operator logo opgestuurd gekregen. En tada mijn logo was en is weer terug.Op dinsdag 20 november 2001 10:39 schreef MastahBlastah het volgende:
Kan niet, als je eenmaal een ander logo op je gsm opslaat overschrijft hij de vorige die dus dan ook weg is. Enigste manier is even opzoeken en opnieuw verzenden naar je gsm.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
hmm..jah ok..maar daar heb je nog steeds hun voor nodig..dat betekend dus dat je het niet zelf kan. Operator logos worden neit opgeslagen op je foon maar constant dorogestuurd. Als ik geen bereik heb ben ik mn operator logo ook kwijt. Volgens mij trekken ze gewoon je gegevens uit hun database..zien dat je libertel of ben of wat dan ook had en mikken je vrolijk de standaard logo toe...tenminste..dis puur logische redenatieOp dinsdag 20 november 2001 14:24 schreef intert0y het volgende:
[..]
is niet waar geloof ik. Ik had jaren terug op mijn 7110 zo'n logotje gekwakt en dat vond ik 3x niks. Toen heb ik naar zo'n logosite gemaild van: HEY jullie leveren wel leuk allemaal logo's maar ik wil gewoon mijn oude logo terug. Een week later stond er een optie op de site en dat was gewoon zoiets van terugzetten logo. En dan hoefde ik helemaal niet aan te geven dat ik libtel had ofzo. Gewoon zo'n 06-nummer gebeld (nu dus 0900) en een soort van 'leeg' operator logo opgestuurd gekregen. En tada mijn logo was en is weer terug.
start logomanager, connect met je telefoon kies het logo dat je terug wil hebben en selecteer default.
Klaar is klara.
Operator logo kan door een operator logo naar
operator 00 000 te sturen. (Bestaat namelijk niet) je operator logo word dan opnieuw ingest4eld en de andere is weg.
alle logo's en ringtones staan in je telefoon, bij een 7110 kun je meerdere operator logo's hebben. heb er 3 instaan.
Klaar is klara.
Operator logo kan door een operator logo naar
operator 00 000 te sturen. (Bestaat namelijk niet) je operator logo word dan opnieuw ingest4eld en de andere is weg.
alle logo's en ringtones staan in je telefoon, bij een 7110 kun je meerdere operator logo's hebben. heb er 3 instaan.
ik heb m intussen al weer goed gekregen met buhulp van smartsms, daar zit gewoon de optie in om het logo te wissen, eitje dus
Pagina: 1