Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Dat wordt een opsomming van een hoop programma's. Volgens mij maakt het geen drol uit waarmee je scant hoor... ik gebruik altijd Microsoft Photo Editor.
Verwijderd
Gebruik altijd photoshop om te scannen, doet niet moeilijk en staat toch altijd op mijn computer.
jep xp heeft er zelf een probeer die eens zal bij jou ook wel werken
iphotoplus is een simpel maar o zo handig progje en inderdaad , niet meer zo geschikt voor xp. Maar ik vraag me af wat bij ulead eigenlijk de opvolger hiervoor is ?
Er zijn 1001 programma's die de mogelijkheid hebben om te scannen. Ga gewoon zelfs eens wat zoeken en uitproberen 
Het is niet de bedoeling dat je voor een simpel vraagje als dit een topic opent. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Ik zie nu dat dit een oude koe is
srvalasco -> kijk eens naar de datum...
Het is niet de bedoeling dat je voor een simpel vraagje als dit een topic opent. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Ik zie nu dat dit een oude koe is
srvalasco -> kijk eens naar de datum...
[ Voor 14% gewijzigd door SH007 op 03-10-2003 19:01 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()