XS4all adsl portforwarding en servertje draaien.

Pagina: 1
Acties:

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59
Ik heb xs4all basic adsl en ik wil een webserver gaan draaien. Portforwardings zijn gemaakt in freesco en dan zou het moeten werken, Maar ik krijg het idee dat xs4all servers blockt?

KLopt dit?

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:25

Crusader

Arc Nature

F*ck... Geldt alleen voor inbelpunten zag ik, dus niet voor ADSL.

dit had ik gepost voordat ik mijn bericht wijzigde (ik zie geen "message edited by..." melding meer als ik mijn bericht wijzig):

XS4ALL blockt standaard de NetBIOS poorten van Windows systemen. Poort 139 en nogwat. Kun je nakijken op de servicepagina van XS4ALL, daar kun je die blockings ongedaan maken.
https://service.xs4all.nl en inloggen met je eigen loginnaam en password (loginnaam zonder @adsl-blabla)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

even een vraagje... weten jullie ook wat planet allemaal blokt??? en hoe je dit kunt uitschakelen.. het modem is namelijk gister na wat klooien getweakt en we zijn nu van plan de oude internetserver als central HTTP en FTP server te gaan gebruiken (omdat er toch wel meer mensen willen FTP'en en zo

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Op dinsdag 20 november 2001 10:57 schreef KloePoek het volgende:
even een vraagje... weten jullie ook wat planet allemaal blokt??? en hoe je dit kunt uitschakelen.. het modem is namelijk gister na wat klooien getweakt en we zijn nu van plan de oude internetserver als central HTTP en FTP server te gaan gebruiken (omdat er toch wel meer mensen willen FTP'en en zo
zoals het een goede isp beaamd, blokt plannet hellemaal niks, voor zover ik dat weet dan :) .