Toon posts:

Boycot de X-box

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is even een mededeling gaarna commentaar.
We zitten hier al sinds Windows 95 te zeuren dat Microsoft eigenlijk alleen maar troep maakt wat niet lekker werkt. Ook XP schijnt soms niet goed te werken maar dat ter zijde.
Nu komt M$ met de X box en iedere gamer is gelijk enthousiast! Als we met zijn alle over stappen op die X box is het dadelijk M$ die nog als enige de game markt in haden heeft met als gevolg bleu screens en een nieuwe game console om het jaar (X box 2002, X box 2003 enz.) Ik denk dat we allemaal M$ in nederland moeten boycotten en gewoon massaal voor de PS2 of voor de toekomstige PS3 moeten kiezen! Is dit te over dreven of zijn er mensen die het met mij eens zijn?

Verwijderd

Als je nix zinnigs te zeggen heb doe dat dan ook niet...

Ik weet niet wat je van plan bent maar dit gaat helemaal nergens over. Omdat jij geen XBox wil moet meteen niemand em maar kopen???

Ik zal eerlijk zeggen, ik wil ZEKER een XBox!!! Ik weet niet of je de screens wel eens heb gezien maar het ziet er gewoon super uit, en ik wil niet flamen want Gamecube gaat ook aardig cool worden. Niet dat ik zn console man ben hoor, heb namelijk een goede PC thuis staan (AMD 1100, Geforce 3, 1024 Ram) maar het is gewoon handig zn console. Geen last meer van vervelende lang duurende installaties, nee gewoon cd erin en gamen!!!

En dat is wat ik wil :)

Dus STFU en Get a life.

Greetz Gubbo

Verwijderd

Ik behoor ook tot "iedere gamer", en ik ben alles behalve enthousiast.
Microsoft levert gewoon een gecustomiste pc af, wat door moet gaan voor console, en probeert daarnaast ook nog eens gameproducers op te kopen om met behulp daarvan games alleen op de XBox te krijgen. :r
En daar komt bij dat de 1e meldingen over errormeldingen van de XBox al binnen zijn...

Microsoft moet zich niet bezig houden met consoles maar met OS's, helemaal nu het met WindowsXP de goede kant op gaat.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 09:33 schreef Gubbo het volgende:
Als je nix zinnigs te zeggen heb doe dat dan ook niet...

Dus STFU en Get a life.

Greetz Gubbo
Ik dacht precies hetzelfde. :z

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:19
Op dinsdag 20 november 2001 09:35 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

Microsoft moet zich niet bezig houden met consoles maar met OS's, helemaal nu het met WindowsXP de goede kant op gaat.
Wat een onzin zeg , microsoft zit al veel langer in de game industrie , Denk maar eens aan de Age of empires serie (ontwikkeld door ensemble) en het alom geprezen Flight simulator pro .

De Console wereld (gamers)zou blij moeten zijn met een grote speler als microsoft , dit zorgt voor meer concurrentie, en meer concurrentie zorgt voor betere consument prijzen .

Dus ik vind het absoluut getuigen van weinig inzicht om microsoft gelijk in het verdom hoekje te drukken !

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Dit is echt zulk commentaar van iemand van 12 die net een PS2 van moeder heeft gekregen en graag met z'n vriendjes van de basisschool mee wil praten over de "slechte" dingen die onze Bill maakt.... O-)

En sorry voor zo'n domme reactie van me, maar dit slaat echt nergens om. En over dat XP...heb je het er ooit zelf opgehad of heb je weer eens iets van iemand anders gehoord ? (neem ik terug)

Zo te zien help je wel graag andere mensen als ik ff de search op je naam zet })

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 20 november 2001 09:33 schreef Gubbo het volgende:
Greetz Gubbo
[topic=309815/1/25]

En over de X-Box... als dat ding echt slecht is dan flopt het wel...

Ik zeg: laat de beste winnen... en volgens mij is de PS2 aan het winnen, althans.. hier in Europa.. ik weet niet hoe het zit met de PS2 in de USA want ik heb het idee dat Microsoft nogal een hype heeft weten te ontwikkelen voor hun X-Boxje....

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 10:00 schreef KunDun het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg , microsoft zit al veel langer in de game industrie , Denk maar eens aan de Age of empires serie (ontwikkeld door ensemble) en het alom geprezen Flight simulator pro .

De Console wereld (gamers)zou blij moeten zijn met een grote speler als microsoft , dit zorgt voor meer concurrentie, en meer concurrentie zorgt voor betere consument prijzen .

Dus ik vind het absoluut getuigen van weinig inzicht om microsoft gelijk in het verdom hoekje te drukken !
Ik vind dat jouw uitspraak getuigd van zeer weinig inzicht, omdat pcgames hele andere games zijn dan console games.
Flight Simulator en Age of Empires zijn spellen die je alleen maar op de pc speelt, althans ik zie dit soort spellen nog niet (succesvol) op een console verschijnen.

Natuurlijk houd MS zich ook bezig met andere dingen naast Windows, maar dat heeft allemaal met de pc te maken. (randapparatuur zoals gamepads, software zoals C+ compilers, Officepakketten, etc, etc.)

De console wereld is een wereld appart, en aangezien Microsoft een console ziet (en ook heeft gemaakt) als een gecustomisede pc, is MS dom bezig.
En so what als de games er mooi uit zien, en ze -tig polygonen hebben? ....Gameplay en Arcadefun en eenvoud zijn de toverwoorden bij consoles. (daarna kijk je pas naar de graphics e.d.)

• KunDun
Op dinsdag 20 november 2001 10:04 schreef Marv het volgende:

En over de X-Box... als dat ding echt slecht is dan flopt het wel...

Ik zeg: laat de beste winnen... en volgens mij is de PS2 aan het winnen, althans.. hier in Europa..
Gaaaaaaaaaapppp....... De Xbox komt hier pas ergens volgend jaar op de markt dus hoe kan je nu zeggen dat de PS2 in europa aan het winnen is ?!?!?!

• M@NIC
Op dinsdag 20 november 2001 10:07 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

En so what als de games er mooi uit zien, en ze -tig polygonen hebben? ....Gameplay en Arcadefun en eenvoud zijn de toverwoorden bij consoles. (daarna kijk je pas naar de graphics e.d.)
Hm...das waar

• Marv
De console wereld is een wereld appart, en aangezien Microsoft een console ziet (en ook heeft gemaakt) als een gecustomisede pc, is MS dom bezig.
Jij zegt dat het bij een console draait om gameplay en arcadefun.... waarom zou je op een gecustomizede pc (xbox) geen arcadefun kunnen beleven???? :?

D'r zijn genoeg producers die vette games gaan maken voor de xbox....

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Marv
Op dinsdag 20 november 2001 10:08 schreef KunDun het volgende:

[..]

Gaaaaaaaaaapppp....... De Xbox komt hier pas ergens volgend jaar op de markt dus hoe kan je nu zeggen dat de PS2 in europa aan het winnen is ?!?!?!
Omdat de meeste mensen NU een console willen.... en de meesten kopen niet nog een xboxje erbij... :)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik ga pas zorgen maken als de XBOX, BSOD gaat geven :)

...

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 10:10 schreef Marv het volgende:

[..]

Jij zegt dat het bij een console draait om gameplay en arcadefun.... waarom zou je op een gecustomizede pc (xbox) geen arcadefun kunnen beleven???? :?

D'r zijn genoeg producers die vette games gaan maken voor de xbox....
Het zou misschien wel kunnen, maar het lijkt me sterk omdat het altijd nog een pc blijft.
De XBox is niet vanaf de grond aan af gebouwd om specifiek voor games te dienen, ze hebben gewoon een pc gecustomised.
Nintendo, Sega en Sony hebben hun consoles vanaf scratch gebouwd, dus niet gebasseerd op een intel chipset of iets dergelijks.

• KunDun

[..]

Ik vind dat jouw uitspraak getuigd van zeer weinig inzicht, omdat pcgames hele andere games zijn dan console games.
Flight Simulator en Age of Empires zijn spellen die je alleen maar op de pc speelt, althans ik zie dit soort spellen nog niet (succesvol) op een console verschijnen.

Natuurlijk houd MS zich ook bezig met andere dingen naast Windows, maar dat heeft allemaal met de pc te maken. (randapparatuur zoals gamepads, software zoals C+ compilers, Officepakketten, etc, etc.)

Vertel mij dan eens waarom het dom is om een pc constructie als basis te nemen voor een consol ??
Ik durf te wedden dat als sony dit had gedaan had jij geroepen hoe geweldig dat was van sony enz.........

En jij zegt dat de Xbox geen goede gameplay zal bieden omdat het een customised pc is , dat is dus wel een heel domme opmerking ! Dus voor jou heb je alleen goede gameplay op een consul ?!?!

• Marv
Op dinsdag 20 november 2001 10:16 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Het zou misschien wel kunnen, maar het lijkt me sterk omdat het altijd nog een pc blijft.
De XBox is niet vanaf de grond aan af gebouwd om specifiek voor games te dienen, ze hebben gewoon een pc gecustomised.
Nintendo, Sega en Sony hebben hun consoles vanaf scratch gebouwd, dus niet gebasseerd op een intel chipset of iets dergelijks.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven... daarom denk ik ook dat de PS2 en de GameCube het beter zullen doen... maar ik wilde de xbox nog een kansje geven.
Een ander iets is de historie van het bedrijf met consoles... Nintendo heeft gewoon de beste consoles neergezet in het verleden.. en is pas de laatste tijd overstemt door Sony met hun Playstation. Daarom denk ik dat die 2 het beter zullen doen :)

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 11:39

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Ow man, krijgen we weer zo'n gesprek.

Kijk als jij de X-Box niet wilt kopen, doe het dan niet!
Ik word een beetje ziek van al die gesprekken over, dit is beter dat is beter, wat maakt het nou allemaal uit.

Ik heb zelf een PS2, Dreamcast, GBA en een PC, en als de X-Box wat is, zal ik die waarschijnlijk ook kopen, wat maakt mij nou uit of de X-Box een gecustomized PC is, als er goede spellen voor gemaakt worden is het voor mij een goede console.

Als Microsoft consoles wil maken, laat ze.
Zoals eerder werd gezegd, concurentie is goed voor de prijzen, dus goed voor de consument.
En dat Microsoft de monopolie heeft over de consolemarkt, zal dus echt niet gebeuren he.

Ik bedoel, toen Sony met de PS kwam, waren er ook veel mensen die zeiden dat Sony zich beter op de Audio/video moest richten, en kijk nou eens...

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 20 november 2001 09:29 schreef damien0102 het volgende:
Dit is even een mededeling gaarna commentaar.
We zitten hier al sinds Windows 95 te zeuren dat Microsoft eigenlijk alleen maar troep maakt wat niet lekker werkt. Ook XP schijnt soms niet goed te werken maar dat ter zijde.
Nu komt M$ met de X box en iedere gamer is gelijk enthousiast! Als we met zijn alle over stappen op die X box is het dadelijk M$ die nog als enige de game markt in haden heeft met als gevolg bleu screens en een nieuwe game console om het jaar (X box 2002, X box 2003 enz.) Ik denk dat we allemaal M$ in nederland moeten boycotten en gewoon massaal voor de PS2 of voor de toekomstige PS3 moeten kiezen! Is dit te over dreven of zijn er mensen die het met mij eens zijn?
Microsoft mag niet elk jaar een nieuwe Xbox uitbrengen maar Sony mag dat wel doen met de Playstation (1,2,3)?

Verklaar U nader?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Altijd dat gelame op MS, mensen die zo'n kortzinnig topic openen hebben een iq van een pinda.

Komt MS met XP beginnen ze al te kotsen zonder ook maar XP gebruikt te hebben....
Nu komt MS met de Xbox en daar gaan de meelopers weer...

MS doet gewoon hele goede dingen, en dat op sommige systemen een OS(hetzij Windows) minder stabiel draaid zegt meer over de gebruikte hardware dan over het OS. De pc is een moeilijk platform omdat er zoveel verschillende hardware is, dat het altijd wel fout kan gaan.
En wat bugs betreft, die zitten in elk OS.

btw. volgens mijn is die crash screen gefaked, die gast wilde vette publiciteit, hij zal zijn Xbox wel hebbben gesloopt.
Ook dat de Xbox een PC is is redelijk onzin, er zitten wel pc technieken oke, maar verder is ie gewoon van scratch gemaakt, wat nu als de PS3 bv. met AMD en ATi in zee gaat, begint iedereen dan ook te zeiken??

Ben geen pro MS, zal ook de Xbox niet kopen, maar je moet gewoon reeel blijven, en niet gaan zeiken opiets wat je niet hebt gebruikt.

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 10:18 schreef KunDun het volgende:

[..]

Vertel mij dan eens waarom het dom is om een pc constructie als basis te nemen voor een consol ??
Ik durf te wedden dat als sony dit had gedaan had jij geroepen hoe geweldig dat was van sony enz.........

En jij zegt dat de Xbox geen goede gameplay zal bieden omdat het een customised pc is , dat is dus wel een heel domme opmerking ! Dus voor jou heb je alleen goede gameplay op een consul ?!?!
Sony zou nooit als basis een pc nemen en die customizen, dat zouden ze never nooit niet doen, dus dat is niet aan de orde.
En een pc constructie is in de 1e instantie helemaal ook niet gebouwd voor games, dat werk wordt meestal gedaan door de videokaart, daarom vindt ik het gewoon dom.

En de console staat bijna altijd garrant voor goede gameplay, op de pc is dat in veel mindere mate het geval.

• KunDun
Op dinsdag 20 november 2001 10:12 schreef Marv het volgende:

[..]

Omdat de meeste mensen NU een console willen.... en de meesten kopen niet nog een xboxje erbij... :)
Daar heb je wel een beetje gelijk in , maar ik denk toch dat het niet helemaal opgaat , want zeg dat je nu een GF2 koopt en over drie maanden wordt je helemaal geil van een GF3 dan koop je hem ook , dus het is en blijft puur speculeren .

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:20

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als je nou ook nog es een fatsoenlijke reden zou geven om de X-box te boycotten.. maar nee hoor.. alleem maar Microsoft is evil, en ze mogen geen monopoly krijgen in de console wereld. :r

Ik ben zeker geen MS fan. Ik ben op het moment ook zeker NIET van plan om een XBox te kopen. Wel een PS2 binnenkort (MGS2 en FFX). Maar om iets te boycotten puur omdat het van MS is.. bullshit. Als de XBOX echt een kut produkt is, merken we dat vanzelf. Maar voor hetzelfde geld is het een super cool ding. Who knows....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• bassio
  • Laatst online: 14:07
Iedereen zit echt alleen maar te zeiken over Microsoft. Absoluut, er zit een kern van waarheid in. Maar kijk eens naar de andere kant. Haal alle (en dan bedoel ik ook echt alle!!!!) producten van Microsoft eens weg. Ik denk dat weinig mensen en bedrijven meer iets kunnen :Z .

Geen een bedrijf is in staat om zo'n compleet arsenaal aan programma's te maken dat voor vrijwel ieder probleem een oplossing heeft (daarbij creert het ook weer problemen, I know >:) )

De moraal is echter dat Microsoft het helemaal nog niet zo slecht doet en we ook af en toe dankbaar mogen zijn... (af en toe maar hoor :) )

Verwijderd

Ik zit ook niet af te geven op Microsoft, maar op de XBox, en dat doe ik echt niet omdat het van Microsoft is.
Het is zo makkelijk om een negatieve houding t.o.v. de XBox meteen af te doen als geflame tegenover Microsoft, en dat hangt mij een keer de keel uit.
De XBox is nix anders dan een pc waaraan veel is getweakt, en degenen die dat ontkennen steken maar mooi de kop in het zand.

Waar blijft trouwens de reactie van Damien0102 :?

• KunDun
Op dinsdag 20 november 2001 10:22 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Sony zou nooit als basis een pc nemen en die customizen, dat zouden ze never nooit niet doen, dus dat is niet aan de orde.
En een pc constructie is in de 1e instantie helemaal ook niet gebouwd voor games, dat werk wordt meestal gedaan door de videokaart, daarom vindt ik het gewoon dom.

En de console staat bijna altijd garrant voor goede gameplay, op de pc is dat in veel mindere mate het geval.
Je zegt dat sony dat nooit zou doen , maar als ik tegen jou had gezegd twee jaar terug dat microsft zou komen met zijn eigen consol had je dat waarschijnlijk ook tegen me gezegd .

Ik weet zeker dat microsoft hier goed over na heeft gedacht , want bill is erg op de centen en er zal zeker weten bergen research in hebben gezeten .

Maar het blijft op dit moment koffie dik kijken , maar om MS nu gelijk af te schrijven gaat met te ver .

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iedereen zit echt alleen maar te zeiken over Microsoft. Absoluut, er zit een kern van waarheid in. Maar kijk eens naar de andere kant. Haal alle (en dan bedoel ik ook echt alle!!!!) producten van Microsoft eens weg. Ik denk dat weinig mensen en bedrijven meer iets kunnen
psies, microsoft brengt gewoon goede producten op de markt.(behalve win9x/me)

• M@NIC
Op dinsdag 20 november 2001 10:35 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

Waar blijft trouwens de reactie van Damien0102 :?
Hm... klik eens op zijn naam :Z vind je't vreemd... })

Is Damien trouwens niet de naam van de zoon van Satan?

• M@NIC
Op dinsdag 20 november 2001 10:47 schreef NiaX het volgende:

[..]

psies, microsoft brengt gewoon goede producten op de markt.(behalve win9x/me)
Ik heb weinig op Win'95 & Win'98(se) aante merken...
ME is een ander verhaal

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Boycot de X-box
:Z

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
tjongejonge zeg, het gaat weer lekker vandaag...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.