software voor dualmonitor praktijken

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:38
ik heb nu een tweede beeldscherm (tv) en daar kijk ik mee naar films ed, maar in windows kan ik verekte weinig instellen op het gebied van mijn tweede monitor, zo kan ik als ik een film fullscreen kijk nix doen op het andere scherm, want dan springt het beeld van fullscreen af, zijn er geen progjes voor zulk soort instellingen, op download.com vond ik helemaal nix op dualmonitor

PSN: DutchTrickle PVoutput

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

als je een Matrox dualhead :9~ hebt dan kan je wel vette software bij hun downloaden daar heb je wel mooie dualmonitor proggies. Maar 't zal wel niet werken als je 2 vid.karten of geen matrox hebt.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Maverick
hm ik heb een geforce2, mara is wel 1 kaart, dus misschien een kan het toch??

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 22:04 schreef dave_hagenaars het volgende:
hm ik heb een geforce2, mara is wel 1 kaart, dus misschien een kan het toch??
De must-have voor dual monitor gebruikers!! :

http://www.realtimesoft.com/ultramon/

ULTRAMON! :)

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:08
Je hebt video kaart met tv uit denk ik ? Bij mijn weten is het dan niet mogelijk

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

• Maverick
Op dinsdag 20 november 2001 22:06 schreef Xhale het volgende:
Je hebt video kaart met tv uit denk ik ? Bij mijn weten is het dan niet mogelijk
em, wat niet ultramon of die matrox spullen?? (idd tv out)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
zit/zat zelf ook met dit probleem, mijn config was windows 2000 met een viper v770 in me agp slot. op een gegeven moment had ik een s3 virge dx/gx met 4mb over en die zette ik in een pci slot, netjes drivers geinstalleerd en voila het werkte allemaal best, alleen een van de meest interresante dingen die ik ermee wou doen was mediaplayer op het ene scherm fullscreen draaien en dan op me andere pc browsen en beetje chatten, dat werkt dus alleen niet :'(

misschien dat jullie oplossingen weten(draai nu trouwens xp pro)

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 22:17 schreef Ceaser het volgende:
zit/zat zelf ook met dit probleem, mijn config was windows 2000 met een viper v770 in me agp slot. op een gegeven moment had ik een s3 virge dx/gx met 4mb over en die zette ik in een pci slot, netjes drivers geinstalleerd en voila het werkte allemaal best, alleen een van de meest interresante dingen die ik ermee wou doen was mediaplayer op het ene scherm fullscreen draaien en dan op me andere pc browsen en beetje chatten, dat werkt dus alleen niet :'(

misschien dat jullie oplossingen weten(draai nu trouwens xp pro)
Ik heb een GF2 in me AGP en nog een frikandelle Hercules 4MB in een PCI en ik kan gewoon op beide monitoren afzonderlijk vanalles doen behalve spelletjes spelen (alleen van die bagger windows popup spelletjes die draaien ofcourse wel)....... maar op een monitor DVD kijken en andere verder surfen ofzo gaat goed, zelfs op de TV out DVD kijken en andere monitor verder klooien gaat bij mij allemaal perfekt zonder er enige software voor te draaien.

Ik draai wel W98 en ME...... XP moet ik het nog proberen

• Maverick
nou dat ultramon werkt perfect, alleen twee verschillende screensavers instellen gaat niet (moet je zeker voor registreren) maaruh dat probleem van die filmpjes, we kunnen ze wel kijken en iets anders doen, maar als we klikken terwijl ze fullscreen zijn gaan ze weer op gewoon beeld over. tenminste bij mij is dat het probleem,.

• Maverick
niemand een oplossing daarvoor??

• MarkoesMark
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Maverick schreef op 21 november 2001 @ 15:42:
niemand een oplossing daarvoor??
Je kan met het programma "Zoom Player" op je ene scherm fullscreen een film kijken en dan op het andere scherm verder werken zonder dat de player van fullscreen afschiet, verder heeft dit programma ook een dvd mode zodat je je dvd's er ook mee kan afkijken :)

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 13:39
Tis maar een tip maar dit topic is al 2 jaar dood, volgende keer even de datum checken.

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dank voor de tip, maar ik denk dat de topicstarter ondertussen genoeg heeft gespaard voor een derde monitor en nu begint z'n probleem weer van voor af aan :P

En serieuzer: zo'n oud topic omhoogkicken is vaak niet zo handig omdat zo'n topic vaak niet meer lekker loopt: mensen die reageren op twee jaar oude statements zoals 'Windows 95 is het beste sinds DOS 3!' of in dit geval dat er wel wat nieuwers is te vinden dan geforce2. Ook zal de topicstarter het probleem ws. niet meer hebben (formatje hier, nieuwe hardware daar, etc), ik doe het dan ook op slot. Maar toch dank voor de tip, zo is de search weer wat beter :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.