Ok, ik heb dus Winroute geinstalled, op een Windows 98 SE machine, ik heb NAT op de netwerkkaart van " chello" aangezet, ik heb dus Chello...

Ik moet dat NAT wel aanzetten, anders werkt het niet, ik heb NAT niet op de andere netwerk kaart aangezet, want dan werkt het ook niet, ik heb verders geen DHCP, mailserver of wat dan ook geconifgureerd...
Ik heb nu verder alles standaard... Ik heb gewoon winroute geinstalled, en heb er verder niks aan gedaan eigenlijk...
Maar wat me opvalt: als ik mijn werkstation pc opstart, en ik ga UT spelen, en ik ga een online game zoeken, dan vind hij wel de server, maar na een paar seconden, hoor ik de hdisk van de router ff kraken, en dan kapt hij met servers vinden, als ik vervolgens UT af sluit, dan kan ik ook niet meer internetten, totdat ik mijn werkstation weer opnieuw opstart, dan gaat het weer wel...
Dus hij begint wel met servers zoeken, die vind hij dan, vervolgens gaat hij een lijst met servers laten zien, en daarna stopt hij...
Mijn IP van mijn router: 192.169.1.10
Mijn IP van mijn werkstation: 192.168.1.20 (zonder DHCP)
Mijn IP van chello: 62.163.17.100
wat trouwens wel zo is: ik krijg mijn IP nummer van chello, vanuit arnhem, dit is ook niet mijn "normale" IP adres, normaal heb ik 62.163.29.6.
Ik woon dus in eindhoven, en normaal krijg ik mijn IP adres van dhcp.brabant.chello.nl en nu dus van dhcp.arnhem.chello.nl of zoiets (sorry, ik weet het nu even niet uit mijn hoofd, ik zit op mijn werk, dus ik kan nu even niet kijken.)
Misschien dat het anders aan chello kan liggen? Ik heb winroute nog niet geprobeerd op mijn originele IP, omdat ik al een tijdje dit IP heb, maar ik neem aan dat ik mijn ander IP wel terugkrijg, zover ik weet zijn er wat problemen met chello, maar iemand anders die ik ken, die kan wel gewoon gamen, met winroute aan.
Ik hoop dat dit voldoende is, als ik meer info moet geven, dan zeg het maar even.
Ik kan dus zonder problemen internetten, mijn email ophalen en gewoon dat soort dingen, maar alleen online gamen gaat niet...