OGR / RC5 ??? Team ???

Pagina: 1
Acties:

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Diverse vraagjes,

Bepaalt de volgorde in de config van de client (ogr,rc5,des.csc) aan welk project je de meeste tijd spendeert??

Hoe kun je zien welke teams er zijn en waar kan ik in de client invullen bij welk team ik mee doe??

actuele stats:
http://stats.distributed.net/ogr-25/psummary.php3?id=370987

mvg,
Erik

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Hier is iig wat info te vinden over het joinen van een team. (onderaan de pagina) DES en CSC zijn twee projecten die al zijn afgelopen, je client zal daar niet meer aan meedoen. Door de volgorde OGR,RC5 zal je client voornamenlijk met OGR bezig zijn, en als hij daar geen blokjes meer van heeft op RC5 overstappen.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

hier vind je een overzicht van alle sub-teams met de nodige info, ook voor als je een sub-team wilt joinen.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Je moet op Dnet het emailadres waarmee je meedoet joinen bij een bepaald team. (DPC natuurlijk :P) Dit kan hier :

http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=10313

Onderaan het scherm staat een link "I want to join this team!" :)

(Edit) voor OGR :
http://stats.distributed.net/ogr-25/tmsummary.php3?team=10313

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Allright, thanks: duidelijk!!!

De DPC RC5-64 (?) gejoined, crunch time!!!

Nog een vraagje, hoe kan ik op een pc die geen modem / lan verbinding met internet heeft ook "koeien"???
Zoja: hoe...???

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 10:56 schreef Ermo het volgende:
Allright, thanks: duidelijk!!!

De DPC RC5-64 (?) gejoined, crunch time!!!

Nog een vraagje, hoe kan ik op een pc die geen modem / lan verbinding met internet heeft ook "koeien"???
Zoja: hoe...???
Progje ( via floppy ) erop zetten, hierna bij andere compoter ( met internetverbinding ) buff-in ophalen, deze ook op floppy zetten en in de koe directory knallen. De buff-out kan dan met floppy eraf gehaald worden ( altijd ff back-uppen ) en deze plaatsen in koe directory van een andere pc met internet verbinding. Let er wel op dat de directory waar je de buff-out zet leeg is, anders via dos scherm invoeren met -import.

invoeren in DOS:
voordat je de buff-out in de directory zet deze hernoemen bijvoorbeeld 100.rc5. Dan deze plaatsen in directory van computer ( met internet verbinding ) en dan via "start" ( windhoos uitteraard ) naar MS-DOS prompt gaan. Dan naar koe directory gaan en "Dir" commando, totdat C:/dnetc verschijnt ( of andere, ligt aan waar je progje gezet hebt, iig wel dnetc moet er staan. dan commando: dnetc -import 100.rc5 geven en de bestaande buff-out wordt gevoed met de ingevoegde. controleren door naar 100.rc5 te gaan, deze moet nu 8 bytes groot zijn = leeg.

ofzoiets......
Pagina: 1