Ik hoorde van de week iemand zeggen dat er een grote kans is dat chello volgend jaar eindelijk zijn upload snelheid gaat verhogen naar 32 of 64 kb/s, ik weet niet of dit waar is. Maar kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
is dat voor of nadat ze zijn overgenomen door BT ?
Natuurlijk gaan ze de upload niet verhogen. Ze hebben momenteel al meer dan genoeg netwerkproblemen. Als ze de upload zouden gaan verhogen, dan verdubbelen de problemen. De netwerkcapaciteit is nu al te laag, laat staan als ze de upload zouden verhogen...
Wen er maar aan, 16 kilobyte/sec heb je en hou je.
Wen er maar aan, 16 kilobyte/sec heb je en hou je.
Grapje of niet, man ik haal hier maar 8 KB en 2x in het jaar 14 KB
:
Die geruchten zijn er al heel veel geweest, ook over @home.
Ik geloof het pas wanneer ik een bestand verzend met 32kb/sec...
Ik geloof het pas wanneer ik een bestand verzend met 32kb/sec...
Verwijderd
Upload verhogen?
Vriend van me haalt 15Kilobyte UPC noemt dat perfect!
Dus uploaden gaat volgens hun prima, daarnaast verschaffen ze alleen maar toegang tot het internet en vallen uploadsnelheden niet onder de garantiebepalingen, dus.....
gerucht blijft gerucht.
Bij mij tussen 3 en 6 Kilobyte

De downloadspeed moet omhoog!
Vriend van me haalt 15Kilobyte UPC noemt dat perfect!
Dus uploaden gaat volgens hun prima, daarnaast verschaffen ze alleen maar toegang tot het internet en vallen uploadsnelheden niet onder de garantiebepalingen, dus.....
gerucht blijft gerucht.
Bij mij tussen 3 en 6 Kilobyte
De downloadspeed moet omhoog!
heb je wel eens een iso ge-upped? kost me ongeveer 14 uur met 15 kb/s 
Dan ga ik wel scannen ofzo want pubben gaat zo traag
Dan ga ik wel scannen ofzo want pubben gaat zo traag
hiero word ik gecapped bij upc op 6 kb/s op het moment
tenminste ik haal niet hoger.
tenminste ik haal niet hoger.
Kabelfoon Super: 256 kbit/s up, en 1024 kbit/s down. Vanaf 1 Jan trouwens 1,5 Mbit/s down....

Ik upload met snelheden tussen de 25 kbyte/s en 30 kbyte/s. Downloaden gaat tussen de 90 en 100 kbyte/s, en vanaf 1 Jan. dus nog een stukkie sneller!
Maar ja, ik betaal dan ook 59,60 Euro... 125 piek dus.
Ik upload met snelheden tussen de 25 kbyte/s en 30 kbyte/s. Downloaden gaat tussen de 90 en 100 kbyte/s, en vanaf 1 Jan. dus nog een stukkie sneller!
Maar ja, ik betaal dan ook 59,60 Euro... 125 piek dus.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Het enige wat chello tot nu to heeft verhoogd is het abbonements bedrag
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dat is een Internetprovider via de kabel. Kijk op www.kabelfoon.nl.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
lol.. denken de mensen nou echt dat ze de upload verhogen als de verbinding nog zo brak als een mandje isOp dinsdag 20 november 2001 14:03 schreef Janoz het volgende:
Het enige wat chello tot nu to heeft verhoogd is het abbonements bedrag
vrij stupid imo
de 1m down en 256k up van adsl advance is ook wel aardig hor, alhoewel ik b.v. een verhoging naar 1.5m down wel leuk zou vinden 
zal wel niet gaan gebeuren maar ja, nie zeike, tis zo stabiel als een huis
zal wel niet gaan gebeuren maar ja, nie zeike, tis zo stabiel als een huis
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
moet ik dit als een persoonlijke flame opvattenOp dinsdag 20 november 2001 21:14 schreef Bramk het volgende:
zit niet te zeveren, verbinding is hier constant goed! dus waarom dat niet vragen
t mag ook wel wat rustiger hoor
de verbinding is landelijk gezien lang nog niet op alle plekken goed, ze zullen dus eerst ervoor zorgen dat het netwerk overal naar behoren werkt en dan misschien de upload verhogen, maar dat kost bandbreedte en dat is duur
Intern niets gehoord daarover.. Maargoed, we horen wel meer niet vantevoren intern. Zo moesten we begin dit jaar ook van klanten horen dat het gratis nummer was komen te vervallen
"Ja ik bel hier maar heen want het gratis nummer werkt niet meer he?" "Oh werkt dat niet?" "Nee daar staat een bandje op dat het is komen te vervallen" Lekkere communicatie altijd.. En de supervisors moesten het vervolgens van de agents horen. Ik heb wel andere geruchten gehoord maar die zal ik hier maar niet posten, ten eerste omdat het geruchten zijn en ten tweede omdat we getekend hebben voor een of andere regel dat we 'bedrijfsgeheimen' niet openbaar mogen maken. Dat wil niet zeggen dat ik een potje zit te liegen ofzo maar we mogen daarover gewoon niets zeggen..
Verwijderd
gerben schreef:Zo moesten we begin dit jaar ook van klanten horen dat het gratis nummer was komen te vervallen "Ja ik bel hier maar heen want het gratis nummer werkt niet meer he?" "Oh werkt dat niet?" "Nee daar staat een bandje op dat het is komen te vervallen"
bel je nooit ff naar je eigen helpdesk dan, kun je veel van leren hoor
tsja, zal wel niet zow wezen, maar zou idd prachtig wezen....
Hahaha krijg ik m'n 'buurman' op de helpdesk aan de lijnOp dinsdag 20 november 2001 22:57 schreef Moondance het volgende:
gerben schreef:Zo moesten we begin dit jaar ook van klanten horen dat het gratis nummer was komen te vervallen "Ja ik bel hier maar heen want het gratis nummer werkt niet meer he?" "Oh werkt dat niet?" "Nee daar staat een bandje op dat het is komen te vervallen"
Pagina: 1