Desktop kast, ala componenten design

Pagina: 1
Acties:

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:52
Ik ben op zoek naar een (micro)ATX kast, die 41 cm breed is. Oftewel, ik wil hem op mijn setje plaatsen. Een beige kast ernaast ziet er natuurlijk voor geen meter uit... Het liefst in een zwarte kleur, en zo laag mogelijk. Verder Maakt het niet zo heel veel uit.... Hij moet alleen niet opvallen. Wie weet een linkje?

TweakBlog

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 03:17 schreef Ruud P. het volgende:
Ik ben op zoek naar een (micro)ATX kast, die 41 cm breed is. Oftewel, ik wil hem op mijn setje plaatsen. Een beige kast ernaast ziet er natuurlijk voor geen meter uit... Het liefst in een zwarte kleur, en zo laag mogelijk. Verder Maakt het niet zo heel veel uit.... Hij moet alleen niet opvallen. Wie weet een linkje?
micro ATX moederbordje met VGA en alles onboard is perfect in te bouwen in een oude Nintendo PAST PERFECT (heb hier ergens foto van gezien op tweakers.net maar weet niet juist waar...

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:21
Dacht dat de Nintendo toch al redelijk richting beige liep. Tenminste, als je er nu nog 1 hebt zal ie wel nie meer al te grijs zijn >:)

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 03:35 schreef Nefiorim het volgende:
Dacht dat de Nintendo toch al redelijk richting beige liep. Tenminste, als je er nu nog 1 hebt zal ie wel nie meer al te grijs zijn >:)
verf is er natuurlijk ook nog te koop :)

Verwijderd

Zelf bouwen, dan krijg je hem exact zoals je wilt...

Ben ook met een mdf kast bezig, ziet er wel strak uit!!!

Likje verf en presto!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op dinsdag 20 november 2001 03:35 schreef Nefiorim het volgende:
daar ben je tweaker voor toch??? hup! de spuitbus eroverheen! :)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Door Spice - maandag 12 november 2001 18:56

op de link hieronder rondstruinen, de gallery moet je tsjekken
http://www.blacknoise.com/

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 09:43 schreef Spice het volgende:
Door Spice - maandag 12 november 2001 18:56

op de link hieronder rondstruinen, de gallery moet je tsjekken
http://www.blacknoise.com/
Damn, die lui verkopen ook zeer mooie kasten :9~

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:52
Ok. Ik weet dat ik zelf een kast kan bouwen. Ik weet wat je daarvoor nodig hebt, en dat je het dan krijgt zoals je wilt. Maar dat vroeg ik niet. Ik wil een kant-en klare pc-desktop kast van 41 cm breed die niet opvalt tussen mijn zwarte setje. Is dat zoveel teveel gevraagd?

Linkjes als blacknoise.com, daar heb ik wat aan.

TweakBlog

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Er zijn niet veel mensen die een kast van precies 41 CM willen hebben, dus ik denk dat het moeilijk gaat worden...

Zou toch maar eens gaan denken aan zelf kast maken... :)
Pagina: 1