welke van de 2: MSI k7t266 pro2 RU of Asus A7v266E

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke van de 2 zou je kiezen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik perse tussen die 2 zou moeten kiezen zou ik voor MSI gaan, simpelweg omdat ik goede ervaringen met MSI heb, ik heb er 3 bordjes van gehad en die waren alle 3 top.

Alleen dat is volgens mij niet het soort argument waar je naar zoekt.

Ik ga nu vrijdag de Gigabyte kopen, ik heb er nog geen slechte revieuw van gezien en hij schijnt snel en superstabiel te zijn + out of the box ready en leuke extra's erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor AMD heb ik msi en asus borden gehad en over msi ben ik meer tevreden kwa stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 17:50

Fritske

'Knowledge' is power

ASUS :9

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze HCC voor de Asus A7V266-E.
Ik heb 1 MSI bord gehad en die was slecht maar dat was ook Intel P3 bord, mischien dat ze met AMD beter zijn maar ik had iig alleen maar problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk sinds een paar weekjes met mn nieuwe config (zie sig) en ben HEEL tevreden over de stabiliteit :) MSI bordjes zijn echt heel stabiel... lever ze op mn werk ook aan klanten, we hebben er nog geen 1 terug gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

Op dinsdag 20 november 2001 11:11 schreef Nemmie het volgende:
Ik werk sinds een paar weekjes met mn nieuwe config (zie sig) en ben HEEL tevreden over de stabiliteit :) MSI bordjes zijn echt heel stabiel... lever ze op mn werk ook aan klanten, we hebben er nog geen 1 terug gehad...
Voor mij geld het zelfde, ik gebruik ze prive al meerdere gehad, en zakelijk ook

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb altijd Asus gehad, maar ben daarop afgeknapt sinds m'n vorige Asus A7V rev1.01 (heeft half jaar aan BIOS-updates gekost om 'm enigsinds stabiel te krijgen).
Draai nu met de MSI (zie sign.) en die is zeer stabiel :)

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09 15:42

Borry

prutsen is mijn leven

MSI, hardstikke goed.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11-2022
ik heb de msi en ben er tevreden over.

ik heb geen ervaring met de asus,
hoor altijd wel goede verhalen over de asus bordjes dus als ik jou was zou ik voor de goedkopere van de 2 gaan.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:52

MartNL

MSI
IK heb alle 2 gehad en msi heb ik een stuk betere ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSI Ik werk r nu n maand mee, sympathiek bordje. Net zo stabiel als m'n oude dual PIII SuperMicro... en minder nukkig. Ik mis t echter wel, n tweepitter; loopt toch mooier bij multitasking. Naja, nog maar ff doormodderen met 1 cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook een MSI K7T266 PRO2, werkt perfect.

Asus is een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik heb vorige week ook nog een PC gebouwd voor een vriend van me.
Ik heb hem een MSI K7T266 Pro2 aangeraden met een AMD XP 1500+. :9

Retestabiel systeempje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een msi en een asus 266e de laatste heb ik kunnen krijgen via een kennis de msi had ik al.
Als ik eerlijk ben is de asus gewoon wat sneller zeer stabiel en vheeft veel instel mogelijkheden in het bios.
Start ook vrij snel door na inschakelen.
Asus heeft alleen veel bios update's en pas na een klein jaar een optimale bios klaar.
Het is toch mijn favoriete moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een p4 op msi maar volgens mij kun je met ausus of abbit veel verder overclocken!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier mijn tweede asus a7v 266, en ik ben hier absoluut tevreden over. Na de bios update nooit stabiliteits probleem gehad, en lekker veel opties in de bios.

Ook heb ik 2(zelf gebouwde)systemen onder beheer met allebei een msi k7t pro2 erin. Deze hebben ook nog nooit problemen opgeleverd qua stabiliteit en andere zaken.

objectief gezien zou ik de goedkoopste van de 2 nemen, ik kan geen kwaliteitsverschil opmerken.

Subjectief zou ik voor de asus gaan. dit omdat ze niet dat debiele pc alert meeleveren maar gewoon PROBE. Asus heeft een veel nauwkeuriger temperatuur meting, maar als je een amd XP neemt dan is dat niet interressant. Asus heeft bij mij gewoon net dat puntje meer...
Pagina: 1