Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W
Verwijderd
Op dinsdag 20 november 2001 01:27 schreef Apoca het volgende:
OK, maar wat kan ik er het beste op zetten??? windows 2000 / NT / XP. Ohh ja de internet verbinding komt wel via deze pc binnen en verdeeld dan de internet verbinding, wil er en hub tussen hangen, moeten 4 pc's op aangesloten worden. 2 p3's, 1 laptop, en 1 1400 AMD. Trekt de server dat wel?![]()
Verwijderd
dit gaat ook, je hebt een WAN stekker aan de router, die gaat uiteraard naar uw internet, 4 stekkers voor de 4 pc's die je hebt, en een uplink, die kan je altijd (met een crossed cable) naar je server laten gaan, zodat deze gewoon werkt als netwerk-pc, veeeel gemakkelijker, en het voordeel dat als je server 'plat ligt', je nog altijd met de 4 andere pc's op het internet kan...Op dinsdag 20 november 2001 01:48 schreef Apoca het volgende:
Nee hij is niet alleen voor internet, het moet een netwerk worden waar iedereen bij iedereen op de pc kan, er komt een cd-rom /dvd speler in,en 2 scsi hd's in, het word voor opslag en weet ik wat nog allemaal gebruikt, het zal toch wel iest meer zijn denk ik dan je gewoon als server gebruikt thuis in de gangkast. ( toch zal deze daar ook staan ):P
Dual PII333 is meer meer meer dan zat.Op dinsdag 20 november 2001 01:48 schreef Apoca het volgende:
Nee hij is niet alleen voor internet, het moet een netwerk worden waar iedereen bij iedereen op de pc kan, er komt een cd-rom /dvd speler in,en 2 scsi hd's in, het word voor opslag en weet ik wat nog allemaal gebruikt, het zal toch wel iest meer zijn denk ik dan je gewoon als server gebruikt thuis in de gangkast. ( toch zal deze daar ook staan ):P
Als je goede netwerkkaarten (lees: busmastering) hebt en voor eventuele IDE devices netjes ultra-dma inschakelt staan die cpu's vooral uit hun neus te vreten.
Ter indicatie: Ik heb een 486DX40 als gateway draaien en daar gaat soms >500kbytes/sec doorheen. Dankzij de twee degelijke 3com netwerkkaarten heeft 'ie dan nog steeds een cpu belasting van 0,0.
Verwijderd
Waarom scsi? Tis maar voor opslag! Lekker goedkope 54 rpm van 80 gig dr in joh!Op dinsdag 20 november 2001 01:48 schreef Apoca het volgende:
2 Opties:Op dinsdag 20 november 2001 10:26 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Waarom scsi? Tis maar voor opslag! Lekker goedkope 54 rpm van 80 gig dr in joh!
1. Hij heeft geld teveel
2. Hij heeft ze toch nog over..
in beide gevallen: nix kopen
Verwijderd
Alleen voor internet te delen is die dual 333 zwaar overkill.
en het internet op via linksys 8ports cable/dsl - router/switch_Hub
Helaas staat de router ingesteld als DHCP server wel makkelijk maar ook hinderlijk als je meer wil.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
deul pentium3 450
waarom :
a: er worden via deze server divx en mp3 en games internet en enz mee gedaan.
b: omdat ik het hier heb liggen (word het nog gebruikt ook)
alleen de moederbord moet ik nog kopen
deze voldoet momenteel helemaal. Dus ik denk dat jij in een luze situatie zit
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)