It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
exile had het een tijdje heel druk volgens mij.. vriend van mij heeft hier zoinder probs hier iets besteld
Verwijderd
Bij KPN zijn ze ook niet helemaal wakker geweest!
10 sec zoeken op www.nationaletelefoongids.nl levert het telefoonnummer op!
edit
Ik vind het niet sjiek om hier het telefoonnummer te vermelden. Exile - Heerenveen is voldoende.
/edit
Suc6
10 sec zoeken op www.nationaletelefoongids.nl levert het telefoonnummer op!
edit
Ik vind het niet sjiek om hier het telefoonnummer te vermelden. Exile - Heerenveen is voldoende.
/edit
Suc6
Ik woon zelf in Heerenveen en heb een aantal keer wat bij Exile opgehaald. De eerste 2 keer (voor de drukte zeg maar) werd ik zeer goed geholpen, respons op E-Mail was snel, telefoon werd goed en accuraat beantwoord etc...
De laatste keer (maandje terug ofzo) heb ik een aantal e-mails gestuurd met wat vraagjes over hardeschijven (geluidsproductie en dergelijke). Ik heb geen enkel antwoord ontvangen, en hun telefoonnummer stond niet meer op de site dus ik kon ook niet bellen. Toen ik later - zonder verdere info - dus maar gewoon een hardeschijf bij hen besteld heb (het is hier in Heerenveen en redelijk goedkoop) werd er opeens WEL beantwoord. Dit vind ik een zeer kwalijke zaak. Kun je duidelijk zien hoe een zaak kan verloederen in een paar maanden tijd.
De laatste keer (maandje terug ofzo) heb ik een aantal e-mails gestuurd met wat vraagjes over hardeschijven (geluidsproductie en dergelijke). Ik heb geen enkel antwoord ontvangen, en hun telefoonnummer stond niet meer op de site dus ik kon ook niet bellen. Toen ik later - zonder verdere info - dus maar gewoon een hardeschijf bij hen besteld heb (het is hier in Heerenveen en redelijk goedkoop) werd er opeens WEL beantwoord. Dit vind ik een zeer kwalijke zaak. Kun je duidelijk zien hoe een zaak kan verloederen in een paar maanden tijd.
Geef mij maar een Warsteiner.
Ik heb er laast een barnder gekocht (liteon 16*10*40) en toen duurde het best lang tot ik hem kreeg (bijna 2 weken)
volgens die "gast" van Exile lag het aan het overmaken van het het geld (schijnt nog best lang te duren)
en ik heb (natuurlijk) vlak voor dat de geheugen rpijzen ohoog gingen 512 MB besteld maar die is nog niet aan gekomen, toch eens mailen waar ze blijven
volgens die "gast" van Exile lag het aan het overmaken van het het geld (schijnt nog best lang te duren)
en ik heb (natuurlijk) vlak voor dat de geheugen rpijzen ohoog gingen 512 MB besteld maar die is nog niet aan gekomen, toch eens mailen waar ze blijven
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Dit telefoonnummer wat ik al gevonden had werkt niet, iemand die mij een goed nummer kan geven a.u.b.?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Onlangs een grote bestelling gedaan bij Exile. Ik hoorde er maar nix van dus ik melen, blijkt dat ze enkele dagen bezig zijn geweest met het upgraden van hun systeem... Tja moet ook gebeuren he... Dus binnenkort zal je wel wat vernemen van ze denk ik.
Verwijderd
Ook ik heb een bestelling lopen bij Exile. Vorige week maandag een Maxtor D740X 40 gb besteld, vooruitbetaald en tot op heden niets meer van vernomen. Zelfs geen reactie gehad op de mailtjes die ik verstuurd heb.
Als ze de vooruitbetaalde bestellingen verwerken aan de hand van bankafschriften kan het wel twee weken duren natuurlijk, maar tele-/interbankieren lijkt me dan toch een betere optie om je klanten sneller van dienst te kunnen zijn. Maar ja, daarom wacht ik het nog even rustig af want je weet het maar nooit.
Verder neem ik het ze ook zeker niet kwalijk dat het iets langer duurt. Ik neem het ze alleen wel kwalijk dat ze me niet goed op de hoogte houden van de status van de bestelling.
Als ze de vooruitbetaalde bestellingen verwerken aan de hand van bankafschriften kan het wel twee weken duren natuurlijk, maar tele-/interbankieren lijkt me dan toch een betere optie om je klanten sneller van dienst te kunnen zijn. Maar ja, daarom wacht ik het nog even rustig af want je weet het maar nooit.
Verder neem ik het ze ook zeker niet kwalijk dat het iets langer duurt. Ik neem het ze alleen wel kwalijk dat ze me niet goed op de hoogte houden van de status van de bestelling.
Shop Survey op www.tweakers.net
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()