Memo Dragon nep Chieftech/Antech kast

Pagina: 1
Acties:

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Topicstarter
Wie heeft de zwarte nep Dragon kast die bij Memo te koop is, en het origineel zoals bij tweakshop.nl eens naast elkaar gezien?
Ik heb zelf die van de tweakshop en die is toppie, maar als die van Memo hetzelfde is, mwoa, scheelt weer een paar euro's.

Apereet wil wel een paar piekkies op zak houden 8-)

Verwijderd

gewoon netzolanf modden tot het je droomkast is.. :)

/me hebt een fulltower van 90 piek geloof ik..

'k heb em helemaal omgebouwd.. nu issie zwaar relaxt.. :) maar me casemods zijn ofcourse nooit klaar.. als ik jouw was zou ik dus gewoon voor de goedkopere gaan en gewoon veranderen wat je niet bevalt.. :)

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Zoals ze eruit zien moeten het dezelfde zijn.
Zou erg toevallig zijn als de foto's hetzelfde uitzien en er toevallig ook een 340watt voeding in zit.
Kan bijna niet anders dan dat het de CHIEFTEC/ANTEC kast is.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 10:27
De kast die bij Memo verkocht wordt is een Chieftec kast uit de Dragon serie... :Z
Het is dus inderdaad een chieftec kast. ;)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

wel verwarrend....
de kast die ze open hebben gemaakt is niet dezelfde als de Chieftech-achtige kast er naast...

Join TeamBVD!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:10
Ik kom weleens af en toe langs bij memo. Ze verkopen echte Chieftec kasten. Volgens mij zijn er verkeerde plaatjes op de web gegooid :)

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb de echte dragon kast ook en hij ziet er idd precies hetzelfde uit. Die plaatjes van de binnenkant zijn ook precies hetzelfde als mijn kast alleen is op de plaatjes de buitenkant idd anders maar volgens mij willen ze gewoon laten zien hoe hij er van binnen uitziet.

Wel raar dat ze hem voor 249,- verkopen want ik heb hem bij de importeur gekocht tegen inkoop prijs en ik heb meer dan 249,- betaald...

I'm not as think as you stoned I am

• Pampers
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

Pampers

met plasgootje

De pics bij Memo komen waarschijnlijk van de Chieftec site. En wat zie je daar......Chieftec gebruikt zelf ook de verkeerde plaatjes bij deze kast.

Het is trouwens 100% een Chieftec kast bij Memo.
Ik heb ze pas geleden een mailtje gestuurd over deze kast. Het is een Chieftec kast, met dus ook een Chieftec voeding.
Er zitten niet standaard, zoals bij de Antec, twee case-fans bij.

Memo Dragon = Chieftec Dragon :9

System specs PIII 500

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Topicstarter
Hmm dan ga ik die dus mooi bestellen of halen.8-)
Alleen die houders voor de fans zitten die dr wel bij?

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-03 10:15
Ja die zitten er ook bij!

Prijzen van kasten zijn inclusief voeding! :P :9~

Zo is Memo ook een keertje goedkoper :)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb hem een sinds een paar daagjes en het is gewoon een Chieftec zoals al duidelijk was. Alleen zit de voeding verticaal, dat vin ik een minnetje. Voorderest een top ding! Voeding is gewoon een echt Chieftec 340Watt hoor :)
Pagina: 1