Toon posts:

Ms Flight Sim 2002 Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik ms flight sim 2002 voor de eerste keer geinstalleerd had, werkte hij 100%. Maar nadat ik mijn pc geformateerd heb en hem opnieuw geprobeerd heb te installeren, gaf hij de volgende foutmelding bij het installeren van het spel:

"Beta time period has expired"

Heb ik nu in hemelsnaam een beta-versie in handen of hoe zit dat? Kan iemand hier een oplossing voor vinden?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Naar de winkel lopen en de ECHTE FS2002 Pro kopen.

De iso die een tijd terug 'circuleerde' was namelijk inderdaad een BETA versie. Kijk maar, jij hebt als het goed is gewoon nog het WTC in je NY scenery zitten. En na een bepaalde datum issie expired.

Maar goed, als jij een registreerde MS FS2002 Pro beta tester was dan zal je voor je moeite en hard werk als het goed is een echte MS FS2002 Pro ontvangen moeten hebben.. zo niet, dan toch ff Microsoft bellen :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Tourniquet
  • Laatst online: 06-02 22:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Uh, ja de bètatest periode is inderdaad al afgelopen :o

Als je de officiële versie hebt gekocht hoor je deze melding absoluut niet te krijgen!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Topicstarter
Ow volgens mij heb ik nog de versie met de wtc. Kan best kloppen maar ik ben die nog niet tegengekomen omdat ik niet zo goed ben in flightsims. Dan maar de officiele versie kopen (als niemand nog evt. een oplossing heeft?)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Er circuleren inderdaad twee illegale versies van FS2K2... een beta (*iboISO* genaamd) waar het WTC nog niet uitgehaald is, en de 'final' release van Deviance.

Hoe ik dit weet? Ach, je komt nog 's wat tegen op dat internet :P

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

En volgens mij is er ook geen Beta Expire Patch o.i.d. dus .. erhm tja, dat wordt lappen denk ik? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1