Toon posts:

wat loopt wel / niet op null-modem??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een pentium 133 ter beschikking gekregen en die wil ik gaan gebruiken voor serial gaming met m'n andere pc (atlon 1000). Maar voordat ik een berg spellen ga overzetten (wat alleen via de kabel gaat aangezien er geen cdrom in de laptop zit |:( , wil ik graag weten welke spellen evt. redelijk tot goed zouden lopen via de null-modem. (zelf heb ik daar geen id van namelijk...)

de spellen die ik o.a. in gedachte had zijn:

- Starcraft
- Quake 2 (?)
- een andere leuke shooter die op de pent1 loopt,
(iemand suggesties?)
- (niet lachen maar:) Soldier of Fortune (zal wel niet he :P

da wassut alweer...

thnx,.. !-=ChRiZzie=-!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik zou geen shooter spellen proberen tenzij je lag leuk vind :) Probeer starcraft achtige spellen (Red Alert enzo), die hebben daar niet zoveel last van.

MechWarrior || Monsters Game

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:14
dude, het is een P1 133Mhz.. toendertijd kwam C&C1 net om de hoek kijken.. quake 1 wat er pas, en van quake 2 kwijlde ze nog.. Dus ik denk dat je toch wat lager moet schieten..

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 00:23 schreef Warbringer het volgende:
dude, het is een P1 133Mhz.. toendertijd kwam C&C1 net om de hoek kijken.. quake 1 wat er pas, en van quake 2 kwijlde ze nog.. Dus ik denk dat je toch wat lager moet schieten..
lol ja zoietz d8 ik eigenlijk ook al, maar dan kom je qua shooters (en die zoek ik eigenlijk) al snel uit op doom1/2 en duke3d enzo, terwijl je volges mij op een pent133 tog nog net wel IETS beters moet kunnen draaien, niet?

zit er nix tussen die spellen in??....

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Red Alert 1 zou nog net moeten draaien op een P133. Heb het destijds op een P150 (zonder MMX) vloeiend in Windows modus kunnen draaien. Misschien ook een leuke : Comanche 3. Gaat prima over null-modem, maar je zult de grafische instellingen wel een beetje bij moeten stellen. De oude Descent serie moet ook nog wel te doen zijn, al weet ik niet of die een null-modem voorziening heeft. Quake 2 & SoF kun je shaken !

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
volgens mij heb ik gister een thread gelezen over null-modemen ;)
Met een stuk of 30 replies ofzo....

edit:

juh, [topic=324017/1/25]

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

Wat wél prima gaat lukken: Duke 3D. Altijd mooi!
Pagina: 1