Verwijderd
Is een programma dat probeerd cheaters te pakken, maar gewoon eerder onschuldige mensen pakt met bepaalde drivers
Hoewel er af en toe wel cheaters worden uitgepakt met huis, tuin en keuken cheats (mja.. wat is wat tegenwoordig?) is het voor de rest een WAAR-DE-LOOS programma..
Nieuwe cheats komen allemaal zo door PB heen... en PB word niet meer geupdate...
dat ze et maar eens van de servers halen!
werd af en toe stapel dol van die cs`s die vlogen
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Geef mij maar een Warsteiner.
Anyways, ik heb PB altijd draaiende, wel of geen PB-server. Kleine moeite
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
cheaters zijn over het algemeen vaak n00bs, punkbuster dient eigenlijk als afschrikmiddel.
tja, de ervaren cheaters weten dat ze erdoor kunnen komen.
Verwijderd
punkbuster is nu gewoon verspilling van geheugen en bandbreedte. helaas
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
en aangezien die eerdere versies ook nog op internet rondzwerven, en hoeveel moeite kost het??
Ik weet niet wat jij denkt, maar als jij lekker kan cheaten in een PB server staat dat veel vetter dan in een normale server zonder controle.Op dinsdag 20 november 2001 08:55 schreef VanCap het volgende:
Punkbuster is gewoon een anti-cheat programmaatje. Dat helaas ook niet meer waterdicht is voor cheats. Maar het schrikt idd wel cheatende spelers af. Je zal over het algemeen weinig cheaters op Punkbuster servers tegenkomen
Voor zover zulke mensen (
hoi
Verwijderd
er is een spellie in de maak, en ik ga dat wel spelen, hopelijk blijven de cheaters weg
Verwijderd
hehe heb ik dus gedaan, wat denk je ?Op dinsdag 20 november 2001 00:11 schreef pr0t0type het volgende:
Maar ik zat al in de server, maar werd later van die server gekickt omdat ik geen punkbuster client had of zo, moet ik die dan downloaden?
word ik gekicked nou dan die andere maar weer gekicked nou dan zet ik alle PB's maar tegelijk aan die ik kan vinden weer gekicked. eheh en dan zit er bij mij in de klas een gast die wel lekker met zn cheats kan spelen op die server. Ja daag ga ik toch ook lekker een ogc multi cheat pakken kut pb en vooral kut servers.
hij draait ook op de [IKR] server, daar draaide hij wel goed, weet niet waar het aan ligt.Op dinsdag 20 november 2001 19:46 schreef Kr44nVogel het volgende:
as k het goed heb draait ie al op een nederlandse server (ben de naam vergeten) maar daar werden al verscheidene mensen gekickedzelf een paar clan members.... (TAMM)
Tim als jij ogc gaat gebruiken ga ik je echt pijn doen morgenOp dinsdag 20 november 2001 19:50 schreef Capitol_Gee het volgende:
[..]
hehe heb ik dus gedaan, wat denk je ?
word ik gekicked nou dan die andere maar weer gekicked nou dan zet ik alle PB's maar tegelijk aan die ik kan vinden weer gekicked. eheh en dan zit er bij mij in de klas een gast die wel lekker met zn cheats kan spelen op die server. Ja daag ga ik toch ook lekker een ogc multi cheat pakken kut pb en vooral kut servers.
Verwijderd
dat zou ik maar niet te veel zeggen want dat vinden ze (ja ik ook natuurlijk) niet zo leukOp dinsdag 20 november 2001 19:54 schreef Capitol_Gee het volgende:
hehe was ook alleen maar omdat ik er niet tegen kan dat sasan de niet praat akn iranier het wel kan en ik nieten die cheats werken toch niet heb er al zoveel gebruikt heheeh :0 erg he ?
Punkbuster, zoals zoveel mensen weten werkt niet, ik vind het ook helemaal onzin dat het n00b cheaters tegenhouden want je kan net zo makkelijk pb hack vinden als normale cheat. zo mijn mening
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47