Ik heb dus eindelijk civ3 aan de praat. Maar het spel loopt ongelofelijk traag. Nu heb ik niet zo'n denderende pc, maar civ lijkt me ook niet zo'n heel veeleisend spel. Pharao loopt wel als een zonnetje bij mij en daar is ie constant bezig met het animeren van alle units die daar rondwandelen. Bij civ beweegt eigenlijk niks en toch is ie traag. Hoe verbeter ik de performance van het spel? Ik heb alle animaties al uit staan.
Verwijderd
Volgens mij kan je de performance van het spel niet omhoog krijgen, ik heb al meerdere klachten hierover gehoord. Wachten op een patch...
Als je WinXP draait is het spel idd vrij traag onder ME en 98 draait het soepeler.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Dacht toch zeker dat XP en ME beter zijn voor games dan 2000 hoor.Op dinsdag 20 november 2001 10:59 schreef dtjiang het volgende:
windows 2000 is goed voor games
Bij mij draait Quake3 echt brak onder 2000, en onder ME en XP niet.
Civ3 draait trouwens ook als een trein onder XP.
Maar inderdaad, voor mensen waar het traag gaat, toch maar even wachten op de patch.
Civ3 + XP = traag
ik heb windows 98 en nergens last van.
doe minder tegenstanders, dan worden door de compu minder units verplaatst per turn dus ook sneller.
zeg animatie uit. ik heb fiendly/enemy/automatic animatie uitstaan.
alleen manual en battle heb ik aanstaan. scheelt ook tijd
ik heb windows 98 en nergens last van.
doe minder tegenstanders, dan worden door de compu minder units verplaatst per turn dus ook sneller.
zeg animatie uit. ik heb fiendly/enemy/automatic animatie uitstaan.
alleen manual en battle heb ik aanstaan. scheelt ook tijd
Is het trouwens ook mogelijk de moves van de tegenstander 'uit' te zetten? Ik weet dat animation uit te zetten is, maar dan zie je nog wel de moves. Als je ergens in het jaar 2060 zit duurt een beurt wel erg lang heb ik gemerkt..
Probeer de 12.40 drivers te installen ipv de nieuwste, die werken nl. beter
Ik draai civ3 onder WinXP en heb eigenlijk niet echt last van dat ie ongeloofelijk traag is...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Pagina: 1