LiteOn 24102B, audio copy, goed???

Pagina: 1
Acties:

• McCloud
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik ben van plan de LiteOn 24102B brander te kopen. Ik heb alleen nog 1 vraagje. Ik copieer voornamelijk audio cd's. Nu heb ik gelezen dat deze brander niet langzamer schrijft dan 8x. Ik heb altijd gehoord dat je audio cd's het beste op 1x of 2x kan branden (zoals ik nu ook doe).
Brandt deze LiteOn brander goede audio cd's die het in (bijna) alle A merk cd spelers (inclusief cd-wisselaar in mijn auto) doen? Ik heb echt een brander nodig die perfect audio cd's copieert (en natuurlijk alle copieer beveiligingen op software ;)).

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Audio cd's hoef je echt niet meer op 1 of 2 speed te schrijven hoor, 8 kan ook gerust, ik fik hier ook audio op 8 speed, en heb er nog nooit 1 klacht over gehad...
Vriend van mij heeft ook zo'n lite-on bakker, echter ist hem nog niet gelukt om boven de 12 speed uit te fikken, daarboven mislukken de cd's om 1 of andere vage reden..

Verwijderd

Ik heb een Plextor 24x en brandt al m'm Audio CD's gewoon op 24x en dat geeft geen enkel probleem

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 17:44
ik fik alles op 24 x Liteonnetje, dus ook audio

geen problemen mee, is echt zo'n oud zwam verhaaltje dat dat op 1x moet in mijn ogen

• McCloud
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
OK, dan ga ik voor deze brander. Over dat zwam verhaal, dat verhaal is inderdaad al wat jaartjes oud. Ik heb zelf nog nooit op hogere snelheid dan 2x kunnen branden (heb nog een mooie oude Ricoh 2x brander :) dus daarom wou ik 't ff weten. Bedankt voor de replies.

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:25
werkt goed bij mij

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

precies :)
bij mij ook op 24x :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heb het ook maar besteld, nu nog de cds welke cds kunnen 24x speed writen aan. Liefst een beetje cheap :P

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 25-02 17:44
Op dinsdag 20 november 2001 18:37 schreef BOMBER het volgende:
Heb het ook maar besteld, nu nog de cds welke cds kunnen 24x speed writen aan. Liefst een beetje cheap :P
welke cds kunnen niet op 24x kan je beter vragen. :)

ik heb de volgende cds op 24x gefik tzonder problemen allemaal vrij cheap:
arita's 80 min ook 74 min (uit ritec en plasmon fabriek)
platinums 80 min
tybotech 80 min

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:25
philips 16x werkt ook perfect op 24x
Pagina: 1