<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
De informatie die jij zoek is DDC of EDID informatie. Je kunt bijvoorbeeld met dit progje: http://john.fremlin.de/programs/linux/read-edid/
die info d'r uit halen.
Bij nieuwe monitoren en laptops kun je ook gewoon testen. Als ze het niet aankunnen gaan ze gewoon in de spaarstand. Met oude monitoren wilde d'r nog wel eens wat ontploffen en gaan roken enzo (14" vga-monitortje van Lucky-Goldstar, toen nog goldstar).
die info d'r uit halen.
Bij nieuwe monitoren en laptops kun je ook gewoon testen. Als ze het niet aankunnen gaan ze gewoon in de spaarstand. Met oude monitoren wilde d'r nog wel eens wat ontploffen en gaan roken enzo (14" vga-monitortje van Lucky-Goldstar, toen nog goldstar).
Verwijderd
Op http://www.linux-laptop.net vind je stapels informatie over laptops & linux. Hoewel het typenummer niet helemaal overeenkomt, acht ik de kans groot dat de meeste specificaties overeenkomen met jouw laptop. Zie hier : http://www.dcs.ed.ac.uk/home/fhlt/Sat1800-400/
ok ik heb het beide ff bekeken
Valium: leuk progje alleen de horizontal sync rate en de vertical refresh rate kan ik bij de output niet vinden
Sprits: leuke info site alleen staat hierin hoe ze bij redhat x aan de praat hebben gekregen maar in slackware werkt Xconfigurator niet en de horizontal sync rate en de vertical refresh rate heb ik niet kunnen vinden.
zijn er nog meer ideeen?? misschien om het in M$ Windblows te ontdekken??
Valium: leuk progje alleen de horizontal sync rate en de vertical refresh rate kan ik bij de output niet vinden
Sprits: leuke info site alleen staat hierin hoe ze bij redhat x aan de praat hebben gekregen maar in slackware werkt Xconfigurator niet en de horizontal sync rate en de vertical refresh rate heb ik niet kunnen vinden.
zijn er nog meer ideeen?? misschien om het in M$ Windblows te ontdekken??
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Okee, laptop, dus hoef je geen beeldbuis aan te sturen met 100 Hz? Dan lijkt het me dat je ook een conservatieve instelling kan proberen, net genoeg voor 1024x768@60Hz?
bijvoorbeeld 30-50 Khz vertical? Of iets meer? Ik zit nu achter een windoze bak op mijn werk, dus kan ik het niet nakijken. Is het niet mogelijk om gewoon een "monitor that can do 1024x768@60Hz" te installeren?
bijvoorbeeld 30-50 Khz vertical? Of iets meer? Ik zit nu achter een windoze bak op mijn werk, dus kan ik het niet nakijken. Is het niet mogelijk om gewoon een "monitor that can do 1024x768@60Hz" te installeren?
Atari portfolio Dos 2.11
Verwijderd
Dat wilde ik dus ook zeggen eigenlijk.
Bij mijn weten is het helemaal niet nodig voor een Tft scherm om de hoogste frequenties te draaien, aangezien je er toch niks mee opschiet.
/me heeft het beeldscherm van z'n laptop als enige onder XFree86 dan ook niet geconfigureerd.
Bij mijn weten is het helemaal niet nodig voor een Tft scherm om de hoogste frequenties te draaien, aangezien je er toch niks mee opschiet.
/me heeft het beeldscherm van z'n laptop als enige onder XFree86 dan ook niet geconfigureerd.
Pagina: 1