God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Zou ook nog moeten kunnen et 2e NIC in 3e PC.
Howel 't me handiger lijkt om ze meteen aan de HUB te hangen hoor...
Howel 't me handiger lijkt om ze meteen aan de HUB te hangen hoor...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
ja maar dan krijg ik het probleem van maar 3 ip-adressen die ik kan krijgen van @home. Dan moet er dus 1 van de drie (na toevoegen oude 4) pc's constant aanstaan of ik moet een router voor de hub zetten.
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Maar het kan dus met een 2e nic in mijn gewone pc, nic in oude pc, cross utp-kabel, sygate of ICS op gewone pc en alles zou moeten werken?
Je moet je eigen pc dus als een soort router gaan gebruiken. Net als wanneer je bijvoorbeeld FreeSCO zou nemen, moet je zoiets nu ook doen. Je kan t geheel ook gewoon doorproxyen met tooltjes. T makkelijkste is met Analog X Proxy, maar daar heb je ook t minste mogelijkheden bij. Zodoende
jah dit kan je moet het als volgt doen
internet
|
Server (oude pc)
|
Hub/switch
/ \
pc1 pc2 enz
internet
|
Server (oude pc)
|
Hub/switch
/ \
pc1 pc2 enz
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
winxp gaat niet echt soepeltjes draaien op een 200 bak denk ik... win2k moet je hebben.. win2k ownz
zet anders van een andere bak die wel een ip heeft met win98 se of win2k internet connection sharing aan en hang die 200 aan de hub, zorg dat ze naar elkaar kunnen pingen en doe wat instellingen waarvan ik nu geen zin heb om ze te typen en je hebt internet
zet anders van een andere bak die wel een ip heeft met win98 se of win2k internet connection sharing aan en hang die 200 aan de hub, zorg dat ze naar elkaar kunnen pingen en doe wat instellingen waarvan ik nu geen zin heb om ze te typen en je hebt internet
Je kunt ook je oude pc 24/7 aanhebben juist, en dan die tussen de hub en je eigen pc zetten. 2 Nic's in die oude pc en daar dan bij voorkeur een unix achtige op zetten... Heb ik hier ook ongeveer... Gewoon mijn kabel op de router en dan een tweede sserver die ik soms tussen mijn werkstation en mijn router plaats... Ideaal!
Ja ik heb er ook over zitten denken om er een router van te maken, maar wil eigenlijk zelf 2 pc's hebben (alleen die "gewone" is van mij, andere 2 van huisgenoten). Ik wil hem dan alleen gebruiken voor mp3 en internet, ik denk dat ik windows 2k er maar op zet dan en hem aan m'n gewone pc hang, klein netwerk van 2 pc's dus.
Pagina: 1