Iemand enig idee hoe je met Outlook of een progje je nieuw binnen gekomen mail automatisch kan laten forwarden naar je GSM, door bijvoorbeeld gebruik te maken van gratis ICQ sms-en? bijvoorbeeld naar +315566778899@icqsms.com en dan komt je mail dus gratis binnen op je GSM :-)
Als je nou een ruleset aanmaakt bij het binnenkomen van de mail--> copy-forward naar je mobiele-addy ?
Enige is dat Uitkijk 2000/XP / Uitkijk Perongeluk moet draaien om dat te kunnen doen.
Enige is dat Uitkijk 2000/XP / Uitkijk Perongeluk moet draaien om dat te kunnen doen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
probeer anders in de freeware sector een progje te vinden dat op de achtergrond draait, en kan forwarden.
Een andere optie is via libertel, daar hebben ze deze service speciaal voor de zakelijke markt. Andere providers weet ik niet of ze dat hebben, moet je ff onderzoeken.
Ik zal ff kijken of ik nog wat urls bij elkaar kan snuisteren voor je.
Een andere optie is via libertel, daar hebben ze deze service speciaal voor de zakelijke markt. Andere providers weet ik niet of ze dat hebben, moet je ff onderzoeken.
Ik vroeg me dus af hoe dat je dat dan doet? Ik kon nergens vinden dat je ook kan forwarden in Outlook 2000...Op dinsdag 20 november 2001 00:19 schreef BackSlash32 het volgende:
Als je nou een ruleset aanmaakt bij het binnenkomen van de mail--> copy-forward naar je mobiele-addy ?
Ik zal ook eens rondkijken, ik had ForwardMail al gevonden maar dat is shareware...Op dinsdag 20 november 2001 01:12 schreef _Mr_BaGgInS het volgende:
probeer anders in de freeware sector een progje te vinden dat op de achtergrond draait, en kan forwarden.