300 Watt ATX kast met redelijke airflow <225 piek?

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Ik zoek een nieuwe kast voor mijn Athlon, midi of bigtower maakt niet zoveel uit, er hoeft alleen maar een CD-writer en 2 harddisks in.

Welke niet te dure kan ik het beste nemen, ook gelet op airflow?

Verwijderd

De AOpen H600A (300W, Middle Tower) is een zeer degelijke kast. Deze heeft standaard een fan op de hoogte van de cpu en daardoor dus een zeer goede airflow. Ook kan je nog meerdere casefans plaatsen als je daat behoefte aan hebt.

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb bij ACI in Delft een miditower met een 300W voeding gekocht voor 125 piek.
Heb er zelf 2hd's cd-rom en cd-rw met een K7T266 Pro2 + Athlon 1.4/266 in een totaal geen problemen. Kunnen nog twee casefans in als je het nodig vindt.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op maandag 19 november 2001 23:10 schreef Brabus het volgende:
De AOpen H600A (300W, Middle Tower) is een zeer degelijke kast. Deze heeft standaard een fan op de hoogte van de cpu en daardoor dus een zeer goede airflow. Ook kan je nog meerdere casefans plaatsen als je daat behoefte aan hebt.
deze zal ik ook voor gaan..

Verwijderd

Een typisch HCC product.
MAW dit zijn de producten waarbij een HCC wel een prijsvoordeel kan hebben.

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Hmmm, valt nog net binnen mijn budget. Heeft iemand em of weet hij of de fan van de PSU en de extra fan veel lawaai maken? De oude van mijn Aopen HX-08 maakte een puist teringherrie namelijk.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Op dinsdag 20 november 2001 12:53 schreef Rudy_V het volgende:
Hmmm, valt nog net binnen mijn budget. Heeft iemand em of weet hij of de fan van de PSU en de extra fan veel lawaai maken? De oude van mijn Aopen HX-08 maakte een puist teringherrie namelijk.
norrod standaard kast midi F99,- (ongeveer)

heeft 300 watt voeding !@!!! tenminste die van mij wel!! (jaar geleden gekocht)

edit 2 extra casefans (F15,- ) kopen bij detailhandeltje (maakt veel kabaal, geef iets meer uit! dan heb je kogel gelagerd)

dan heb je voor +/- 150,- een goede kast

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Het is niet echt een stille voeding. Maar je kunt die fan natuurlijk ook vervangen voor een Papst 8412NGL alleen dat kost ook wat...
Pagina: 1