PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
Verwijderd
Je bedoelt die 2 extra USB poorten op je mobo neem ik aan? Ik heb die iig ook op mijn kt7a en hoef daar niets voor te installeren, maar wel in de bios aanzetten als ik met niet vergis.
Ja... Dat van dat aanzetten dat wist ik... Maar uhmm... Ze werken niet echt geweldig in Win2Kpro... ik snap er niks van... Wanneer ik er een apparaat opzet zegt ie standaard dat het USB device niet geinstalleerd is maar als ik 't dan install dan doet ie het nog niet... ?
PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
ik zelf heb hetzelfde moederboard als jij...
Ik heb een razerboomslang op m'n usb, op de standaard usb valt ie iedere x uit.. gruwelijk irritant, ik heb alles geprobeert, via 4in1 drivers, usb filters en nog wat van die zooi...
Ik kwam tot de conclusie dat het niet wou lukken en heb uiteindelijk maar een usb kaart gekocht..
dit werkt wel.. hoopend u hier mee van dienst te zijn
Ik heb een razerboomslang op m'n usb, op de standaard usb valt ie iedere x uit.. gruwelijk irritant, ik heb alles geprobeert, via 4in1 drivers, usb filters en nog wat van die zooi...
Ik kwam tot de conclusie dat het niet wou lukken en heb uiteindelijk maar een usb kaart gekocht..
dit werkt wel.. hoopend u hier mee van dienst te zijn
Dus het is gewoon USB op K7T266pro -R zuigt... Thx... Maar hoeveel kost zo'n kaart?
Verwijderd
Als je ff in de pricewatch kijkt kom je o.a. deze tegen: Trust 2 Port USB PCI Card (f37,-)
Dacht ff nie aan pricewatch... Sorry...
Pagina: 1