Toon posts:

Snellere Eccp-109 client, waar downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een flinke tijd geleden had iemand hier de client van Eccp opnieuw gecompiled met een cow-icon. Deze was ook ongeveer 5% sneller.

Weet iemand of ik die nu nog ergens kan downen en waar?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik geloof dat de snelste die van statsaholics is. Die met een koe logo is denk ik ouder.

...

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Volgens mij was die snellere met koe idd ouder, maar er was toch ook een koe icoon in de statsaholic versie gezet??
* JustMe weet het ook allemaal niet meer helemaal :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

* Mobster zal nog wat meer verwarring zaaien :P

Volgens mij heb je er 1 met een koe, maar die is minder snel dan de statsaholic versie en die kun je gewoon downloaden via de ECCp-DPCH.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
De statsaholics versie is idd de snelste. Ik heb ooit (in een ver verleden ;)) een versie met koe gemaakt, en die was nog ietje sneller (5% ofzo) dan de gewone. Ik moet ff zoeken naar een link als je hem persé wilt hebben :)

[edit]
_piranha_ heeft ook nog een versie, ook met een koelogo, om het nog verwarrender te maken :P

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op maandag 19 november 2001 23:55 schreef bram538 het volgende:
Volgens mij was die snellere met koe idd ouder, maar er was toch ook een koe icoon in de statsaholic versie gezet??
* MM weet het ook allemaal niet meer helemaal :P
Bedoel je niet het icoon van ons subteam? ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1