Commandos 2 Schokt

Pagina: 1
Acties:

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Commandos 2 loopt heel raar bij mij, hij loopt telkens 2 seconden ofzo goed, en dan bevriest hij een halve sec, ook in het menu, en bij de beginfilmpjes :(
Aan m'n hardware kan het (denk ik) niet liggen: AMD Athlon 800 Mhz, 384 RAM, GeForce 2 gts 32 MB DDR.
Ik heb geen extra software, zoals virusscanners op de achtergrond lopen.
Bij een programma, gamemaker, had ik het ook al. ;(
Help!!!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 17:17

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

download de nieuwste patch ff?!

Computer Specs

• Splash
thx, maar ik denk niet dat dat helpt, aangezien ik het bij dat programma ook al had.

Verwijderd

Doet hij dat alleen bij commandos 2 of bij alle spelln?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
he dat probleem heb ik hier ook op een andere pc precies hetzelfde !!!!!

p!!! 500 mhz asus v700 tnt2 win98 ik heb ook nieuwste patch erop gezet en helpt nix !!! precies hetzelfde ook in het menutje wat jij zegt

• Splash
Op maandag 19 november 2001 21:53 schreef spartanus66 het volgende:
Doet hij dat alleen bij commandos 2 of bij alle spelln?
Alleen bij commandos 2.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
andere spellen lopen wel goed hiero op die pc maar alleen commando's schockt om de 2 seconden :(

• Splash
iemand???

• Splash
nee?

Verwijderd

:7

Verwijderd

Jammer dat zo'n super goed spel toch nog zoveel bugs moet bevatten, zit nu in mission 7 (na 2 dagen spelen) trek daarvoor de maandag uit. Dus maandag is mijn commandos 2 dag en dan zit ik van 10:00 tot 20:00 ofzo.

Maar bij mij cra5ht hij nog wel eens terug naar windows, erg klote als je net niet ge quick saved hebt.

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem met Commandos 2. Bij mij schokt het spel ook. Om de zoveel seconden, stopt het spel heel even, is bruut irritant. Iemand al suggesties om dit op te lossen.

Mijn antivirusprogramma zet ik altijd uit als ik ga spelen, maar dat helpt geen ene reet. Verders niks open staan naast mn klokje. Zou het aan de drivers van mn videokaart kunnen liggen?

Groeten

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 12:00 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Jammer dat zo'n super goed spel toch nog zoveel bugs moet bevatten, zit nu in mission 7 (na 2 dagen spelen) trek daarvoor de maandag uit. Dus maandag is mijn commandos 2 dag en dan zit ik van 10:00 tot 20:00 ofzo.

Maar bij mij cra5ht hij nog wel eens terug naar windows, erg klote als je net niet ge quick saved hebt.
Missie 7 in twee dagen ? :? sjezus ik blijf maar moeite hebbe met die duitsers :+ Commandos II is (voor mij dan)niet echt het "ik speel effe dit" spelleke :P ;)
Pagina: 1