Toon posts:

fortissimo II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej, kwil dus dit kaartje van hercules kopen, en dan doe ik op de front speakers mun stereo (boxen) en voor rear zoek ik nog wat, wat kan ik daarvoor kopen, gewoon twee boxjes, maar wat voor, beetje kwaliteit is wel gewenst. linkz plz.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:06

markvt

Peppi Cola

vage boxen genoeg :)

heb zelf boxen die 19,99 kosten echt supergeluid hoef ik ook nie, budget geluidskaart met mega boxen helpt ook nie echt.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
kheb dus een stereo van 900 piekos met twee boxen, dus dan ga ik niet mijn rear geluid verloederen met boxies van 19,95, het is tevens mijn muziek in me kamer, dus wel wat kwaliteit gewenst

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:06

markvt

Peppi Cola

het hoeft voor mijn niet mega kwaliteit te zijn

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
maar weet je geen vette boxen, gewoon twee. Ik kan niet bij een muziekzaak gaan kijken, want daar krijg je boxen met losse draadjes en geen stekkertjes

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 22:22

reiker

dan jij!

Op maandag 19 november 2001 21:42 schreef Predator_tom het volgende:
maar weet je geen vette boxen, gewoon twee. Ik kan niet bij een muziekzaak gaan kijken, want daar krijg je boxen met losse draadjes en geen stekkertjes
een beetje tweaker maakt van die losse draadjes stekkertjes.

natuurlijk kun je wel in een muziekzaak gaan kijken, *d-oh*
bovendien, als je het zelf niet kunt zijn mensen _vrijwel_ altijd bereid je te helpen met dat soort zaken. je betaald al veel voor die zooi, die service willen ze je er dan ook nog wel bij geven. is mijn ervaring.

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
ya idd, maaruh mun pa zegt dat een beetje goeie speakers een versterker vereisen, dus dat wordt vervelend, kan ik beter die ouwe stereo van zolder erbij halen, niet?

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Op maandag 19 november 2001 22:13 schreef Predator_tom het volgende:
ya idd, maaruh mun pa zegt dat een beetje goeie speakers een versterker vereisen, dus dat wordt vervelend, kan ik beter die ouwe stereo van zolder erbij halen, niet?
zozo en heeft jouw pa er nooit aan gedacht dat als je goede speakers hebt dat daar een versterker inzit. Probeer anders 4 Pied piper boxen zeer goede kwaliteit >:)

PS: owja die dingen kosten wel 3000 piek per stuk.
Pagina: 1