Toon posts:

Detonator 22.40 geeft 4 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win XP en een Gainward G-force 2mx golden sampel twin met TV-out.
Ik heb de detonator 22.40 geinstalleerd, en nu heb ik telkens in mijn configuratie scherm onder monitors 4 monitors staan.
Hoe komt dit en hoe kom ik er af.

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

:+ 3 monitoren unpluggen :+ (Sorry).

Ik zou het niet weten....maar maakt het wat uit dan voor je systeemperformance????

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Ik heb ook vaak dat er 2 monitoren in apparaatbeheer staan, terwijl ik er maar een heb. Volgens mij heeft het ook met de drivers temaken. Probeer ff een andere driver zou ik zeggen, probeer eens een driver van je beeldscherm, delete anders eens een van de beeldschermen, denk echter niet dat het helpt, mijn ervaring is dat ie naar een reboot het beeldscherm gewoon weer terugzet.

Waarom wil je eigenlijk dat ene beeldscherm eruit hebben, last heb je er toch niet van. (afgezien van dat het vreemd staat in apparaatbeheer :+)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dus niet of ik er wel of geen last van heb.
Maar soms start windows XP opnieuw op (zonder dat ik het vraag ) en dan zegt hij dat er een ernstige fout was met de display driver.
Ik had hier voor de drivers van xp zelf en toen had ik nergens last van.
Maar de drivers van xp ondersteunen mijn dual display en mijn TV-out niet.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:52
heb hier ook 2 monitoren staan terwijlik er toch maar echt 1 heb en geen dual kaartje.. ( wel tv out )... heel vaag

https://wren.co/join/Devian

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 19:17
ik heb ook van die wazige dingen, maarja binnenkort komt er een ati

Verwijderd

Staat je monitor aan als je windows start??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 19:04 schreef gve het volgende:
Staat je monitor aan als je windows start??
Ja mijn monitor staat dan al aan, ik heb alles op een verdeel blok met aan en uit switch
Pagina: 1