Het is gewoon onmogelijk. Ik zal enkele problemen hieronder aangeven...
Je kan moleculen slopen, en weer in elkaar zetten, maar dan heb je nog geen eten. Het synthetiseren van 1 verbinding is al een hoop werk, zelfs als je de juiste uitgangsstoffen hebt. En die heb je niet als je alleen "lucht" wil gebruiken.
Voedsel bevat duizenden verbindingen, waarvan er vele (nog) niet door de mens gesynthetiseerd kunnen worden, en waarvan de meeste nog niet eens bekend zijn. En daarnaast heeft het ook een ingewikkelde structuur, met alleen een mengsel van alle componenten, heb je nog geen eten.
Daarnaast bevat lucht niet de juiste bouwstenen. Koolstof, zuurstof, waterstof en stikstof kan je nog wel uit de lucht halen (ook al heb je er niets aan omdat het je niet lukt die elementen uit de lucht te isoleren en vervolgens om te zetten in nuttige verbindingen) maar waar wilde je bijvoorbeeld koper, ijzer, selenium, calcium, magnesium, chloor, zwavel, iodium, enzovoorts vandaan halen? Dat zijn slechts enkele elementen die in voedsel voorkomen, vaak in ingewikkelde moleculen.
Dit alles maakt het pure science fiction. Ik vraag me af of het ooit uitgevonden zal worden, voorlopig iig niet. Ik raad je daarom aan gewoon te blijven eten en deze technologie niet af te wachten