Het probleem van dit draadje is dat iedereen die reageerde(/me included) naar 0 gemod werd. Dat levert namelijk deze moeilijke op.
Het probleem is dat het niet echt een geniale gedachte of superzinnig iets is wat hij/zij naar voren wil brengen, maar dat er dmv een edit zowel geklaagd wordt over de moderatie, maar dat zij/hij zijn/haar mening wel verduidelijkt. Het wordt dus helemaal duidelijk dat de poster zich grote zorgen maakt over de toekomst van het internet en dat hijzij dat koppelt aan de verkoop van servers. Eventueel kan daar interessante discussie uit volgen, en dan is een 0 te weinig.
Dus wat moet de eindscore dan zijn?
Verder staat deze onterecht op 0 en mag ik ook wel omhoog

edit: die van rob7777 staat op 1, niet langer op 0....
Het probleem is dat het niet echt een geniale gedachte of superzinnig iets is wat hij/zij naar voren wil brengen, maar dat er dmv een edit zowel geklaagd wordt over de moderatie, maar dat zij/hij zijn/haar mening wel verduidelijkt. Het wordt dus helemaal duidelijk dat de poster zich grote zorgen maakt over de toekomst van het internet en dat hijzij dat koppelt aan de verkoop van servers. Eventueel kan daar interessante discussie uit volgen, en dan is een 0 te weinig.
Dus wat moet de eindscore dan zijn?
Verder staat deze onterecht op 0 en mag ik ook wel omhoog
edit: die van rob7777 staat op 1, niet langer op 0....
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs