hej
ik ga binnenkort weer een paar 100 cdR's bestellen
Nu had ik de vorige keer 100 cdr's inc. case, en 100 op spindel bij Gistron gehaald. Echter de verzendkostten worden dan bijna 40 piek !
Nu wil ik er 250 inc. case gaan halen, dus dan zal de prijs nogwelmeeeer omhooggaan...
Vind ik wel behoorlijk veel
nu zag ik de site van: cdrwinkel
waar staat:
Zoja, wat lijken jullie goede cdr's?
ik zag de 80 min. platinums voor hfl 1.35 /stuk.... is dat een beetje een redelijke prijs? (bij Gistron waren ze hfl 1.25/stuk, maar dan zit je met HOGE verzendkostten)
Overgins zie ik nu ook de site van Opus Supplies, waar staat:
lijkt me haast niet kunnen
ik ga binnenkort weer een paar 100 cdR's bestellen
Nu had ik de vorige keer 100 cdr's inc. case, en 100 op spindel bij Gistron gehaald. Echter de verzendkostten worden dan bijna 40 piek !
Nu wil ik er 250 inc. case gaan halen, dus dan zal de prijs nogwelmeeeer omhooggaan...
Vind ik wel behoorlijk veel
nu zag ik de site van: cdrwinkel
waar staat:
heeft iemand hier ervaring mee, zijn de verzendkostten werkelijk maar zo laag ?Aankoopbedrag Verzendkosten
0-299 Gulden fl 17.00
300+ Gulden fl 12.00
Zoja, wat lijken jullie goede cdr's?
ik zag de 80 min. platinums voor hfl 1.35 /stuk.... is dat een beetje een redelijke prijs? (bij Gistron waren ze hfl 1.25/stuk, maar dan zit je met HOGE verzendkostten)
Overgins zie ik nu ook de site van Opus Supplies, waar staat:
Dus als ik voor hfl 250+ bestel, heb ik GEEN verzend/rembourskosttenLevering en vrachtkosten
De door u bestelde artikelen worden meestal de volgende werkdag na ontvangst van uw order afgeleverd via de PTT Pakketdienst. Als u minimaal voor 95,00 (excl. btw) bestelt, betaalt u geen vrachtkosten. Voor kleinere bestellingen berekenen wij slechts 4,55 (excl. btw) vrachtkosten.
lijkt me haast niet kunnen