Weet iemand hoeveel zelda's er zijn? ik heb een vriend en die is er echt helemaal gek van hij wil ze allemaal, hij heeft er nu 5 maar hij zegt dat er 9 zijn, ook zeg maar een speciale voor de gameboy colour, en dan moet hij ook nog de gba versie daarvan, ja stom
maar goed wie helpt me?
2 voor de NES
1 voor de SNES
3 voor de Gameboy
1 voor de N64
en 1 aangekondigd voor de Cube
dat zijn die ik weet.
1 voor de SNES
3 voor de Gameboy
1 voor de N64
dat zijn die ik weet.
2 voor de CD-i
Niet door Nintendo ontwikkeld en dat was te merken ook

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Hallo, 2 voor de N64 natuurlijk, zelda 64 en Majora's mask.Op maandag 19 november 2001 20:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
2 voor de NES
1 voor de SNES
3 voor de Gameboy
1 voor de N64
dat zijn die ik weet.
bedankt, die voor de cdi zal hij ook wel moeten hebben...
Verwijderd
Op maandag 19 november 2001 20:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
2 voor de NES
Waren er toch 3?
iig was er nog 1 die nooit uitgebracht werd
1 voor de SNES
3 voor de Gameboy
Nog een DX versie
1 voor de N64
Majoras Mask
dat zijn die ik weet.
Zeg dat tegen mn vriend, hij heeft zelfs zelda ringtone
Verwijderd
bullshit jij wil gewoon die prijsvraag in de nieuwe PU winnenOp maandag 19 november 2001 20:35 schreef MM- het volgende:
Weet iemand hoeveel zelda's er zijn? ik heb een vriend en die is er echt helemaal gek van hij wil ze allemaal, hij heeft er nu 5 maar hij zegt dat er 9 zijn, ook zeg maar een speciale voor de gameboy colour, en dan moet hij ook nog de gba versie daarvan, ja stommaar goed wie helpt me?
Prijsvraag? hmm ik heb abo op pu zal toch maar eens kijken, welke pagina?
Verwijderd
Op maandag 19 november 2001 21:17 schreef MM- het volgende:
Prijsvraag? hmm ik heb abo op pu zal toch maar eens kijken, welke pagina?
LOL
Verwijderd
hehe diezelfde maat is ook mijn maat hij zei nog over laatst dat ie metal slug-x ruiger vond dan zelda
markje toch !
hij is wel die-hard heeft er zelfs een horloge van eheh
hij is trouwens die-hard in consoles hij heeft :
nes,snes met kanon,psx,ps1,n64,gameboy advance,gameboy,atari,en een horloge met zelda (is dat nou een console of wat
hij is wel die-hard heeft er zelfs een horloge van eheh
hij is trouwens die-hard in consoles hij heeft :
nes,snes met kanon,psx,ps1,n64,gameboy advance,gameboy,atari,en een horloge met zelda (is dat nou een console of wat

Ik ookOp maandag 19 november 2001 21:04 schreef MM- het volgende:
En heb ook een zooi Zelda's (niet de CDI's) op mijn HD hehe
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
welke zelda vind je het best ?Op maandag 19 november 2001 22:11 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
Ik ook
En heb ook een zooi Zelda's (niet de CDI's) op mijn HD hehe
Verwijderd
Op maandag 19 november 2001 21:17 schreef ken het volgende:
4 zelda op GB
2 voor advance Voor de advance? LOL, en ik maar denken dat we nog een jaar ofwat moeten wachten![]()
1 voor de colour En hier vergeet je de 2 Oracles...das toevallig![]()
1 voor normale GB
Verwijderd
PU-prijsvraag? Oh die met antwoord
1) G
2) A
3) N
4) O
5) N
Ra ra welke naam komt daar uit
1) G
2) A
3) N
4) O
5) N
Ra ra welke naam komt daar uit
zelda owned de hele scene 
vooral de snes versie
vooral de snes versie
hallo
Trouwens, er zijn zeker 2 Zelda op de N64, namelijk Ocarina of Time en Majoras Mask
Zelda 1 & 2 voor de NES zijn de enige spellen die ik tot in den treure heb gespeeld...kan ik van de meeste PC games nog niet zeggen
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
ik ken er 13
2 voor NES
1 voor SNES
1 voor Gameboy
3 voor Gameboy Color
2 voor Ultra 64
1 voor GameCube
3 voor CDi
2 voor NES
1 voor SNES
1 voor Gameboy
3 voor Gameboy Color
2 voor Ultra 64
1 voor GameCube
3 voor CDi
Die van de gameboy color is hetzelfde als die voor de gewone GB geloof ik. Alleen speel je het spel in kleur. Telt niet echt als een aparte Zelda lijkt me...
De kleuren versie heeft nog een extra dungeon..Op dinsdag 20 november 2001 18:49 schreef Nibbles het volgende:
Die van de gameboy color is hetzelfde als die voor de gewone GB geloof ik. Alleen speel je het spel in kleur. Telt niet echt als een aparte Zelda lijkt me...
Verwijderd
Zit ook een extra kerker in, en sidequest: Foto's zoeken!Op dinsdag 20 november 2001 18:49 schreef Nibbles het volgende:
Verwijderd
NES:
Legend Of Zelda
Zelda II: Adventure of Link
SNES:
The legend of Zelda: A link to the Past
N64:
The legend of Zelda: Ocarina of Time
The legend of Zelda: Majora's Mask
GameCube:
The legend of Zelda (werk naam)
GB
The legend of Zelda: Link's Awakening
GBC
The Legend of Zelda: Oracle of Seasons
The Legend of Zelda: Oracle of Ages
Daarnaast bestaan er nog 3 Philips CD-I Zelda's die gigantisch bagger zijn:
Link: Faces of Evil
Zelda: The Wand of Gamelon
Zelda's Adventure
Officieel: 9
Totaal: 12
Legend Of Zelda
SNES:
N64:
GameCube:
GB
GBC
Zelda's Adventure
Er komt toch ook een GBA versie van Zelda??
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Voorlopig niet..Op dinsdag 20 november 2001 20:38 schreef GolbeZeromus het volgende:
Verwijderd
is dat zo ja dat die een xtra dungeon heeft ruig moet ikff gaan checkenOp dinsdag 20 november 2001 18:59 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
De kleuren versie heeft nog een extra dungeon..
Zelda op de SNES blijft de beste vind ik, ben er een paar dagen geleden weer mee begonnen.
Zelda op de GameBoy is ook erg vet trouwens
Zelda op de GameBoy is ook erg vet trouwens
nee teveelOp maandag 19 november 2001 20:36 schreef R.T.B het volgende:
genoeg?
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
En mijn broertje heeft ze allemaal (behalve de fake CD-I versies en de GC versie, omdat die nog niet uit is), dat ventje is echt die-hard zelda fan, en dat op een 15 jarige leeftijd.
Zelda II: Adventure of Link was trouwens het eerste Zelda spel wat ik ooit heb gepeeld, en dat was zo gaaf, met zo'n gave gouden cartrige.
Zelda II: Adventure of Link was trouwens het eerste Zelda spel wat ik ooit heb gepeeld, en dat was zo gaaf, met zo'n gave gouden cartrige.
ik hoorde vandaag van een collega dat er ook een BS Zelda is. Dit is een Japanse Zelda, gereleased op de SNES. Deze werd dan aan de Japanners aangeboden om te downloaden. Dit is trouwens een soort van remake van Zelda 1 bvoor de NES. Als het goed is krijg ik hem morgen, gepatched en vertaald en al. Doe ik morgen wel even verslag
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
ik heb ook begrepen dat er op die geinige grafische rekenmachines ook al een zelda schijnt te zijn. Ik geloof die van de NES, maar zeker weten doe ik het niet
Verwijderd
Waar haal je die ringtone vandaan? kwil hem ookOp maandag 19 november 2001 21:04 schreef MM- het volgende:
Verwijderd
Ik had hem ook als ringtone, gekregen van de buurjongen, maar heb nu een andere phoneOp dinsdag 04 december 2001 21:05 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
Waar haal je die ringtone vandaan? kwil hem ook
Wat trouwens Song of storms, super cool
Verwijderd
Ik heb ook Zelda ringtone =)
Weet niet waar vandaan, maar hier zijn een paar Nintendo ringtones:
Weet niet waar vandaan, maar hier zijn een paar Nintendo ringtones:
Zoek zelf maar uit hoe je ze moet invoerenTittle: «Zelda»
4#a1 4.f1 16#a1 16#a1 16c2 16d2 16#d2 2f2 8- 8f2 16f2 8#f2 16#g2 2#a1 8#a2 16#a2 16#a2 8#g2 16#f2 8#g2 16- 16#f2 2f2 4f2 8#d2 16#d2 16f2 2#f2 8f2 8#d2 8#c2 16#c2 16#d2 2f2 8#d2 8d2 8c2 16c2 16d2 2e2 4g2 8f2 16f1 16f1 8f1 16f1 16f1 8f1
Title: «Zelda 64: Lost Woods»
8f2 8a2 4b2 8f2 8a2 4b2 8f2 8a2 8b2 8e3 4d3 8b2 8c3 8b2 8g2 2e2 8- 8d2 8e2 8g2 2.e2 8f2 8a2 4b2 8f2 8a2 4b2 8f2 8a2 8b2 8e3 4d3 8b2 8c3 8e3 8b2 2g2 8- 8b2 8g2 8d2 2.e2
Title: «Tetris»
4e2 8b1 8c2 8d2 16e2 16d2 8c2 8b1 4a1 8a1 8c2 4e2 8d2 8c2 4.b1 8c2 4d2 4e2 4c2 4a1 2a1 8- 4d2 8f2 4a2 8g2 8f2 4.e2 8c2 4e2 8d2 8c2 4b1 8b1 8c2 4d2 4e2 4c2 4a1 4.a1
Title: «Super Mario»
16g2 16- 16#f2 16- 8f2 8.#d2 16- 8e2 8- 8#g1 8a1 4c2 8a1 8c2 8d2 4- 8g2 16#f2 16- 8f2 4#d2 8e2 16- 4c3 16- 8c3 2c3 4- 8g2 16#f2 16- 8f2 8#d2 8- 8e2 8- 8#g1 8a1 4c2 8a1 8c2 4d2 16- 4.#d2 4.d2 2.c2
De SNES Zelda zouden ze porten naar GBA, toch?Op dinsdag 20 november 2001 20:38 schreef GolbeZeromus het volgende:
(goed er werd ook gesprokenen dat ze de 2 NES versies naar GBC zouden porten)
BS Zelda pics zoals ik had beloofd.
http://user1.7host.com/golbezeromus/zeldapics/1.jpg
http://user1.7host.com/golbezeromus/zeldapics/2.jpg
http://user1.7host.com/golbezeromus/zeldapics/3.jpg
Meer pics op aanvraag.
Meer pics op aanvraag.
éh, kan pagina niet vinden.Op dinsdag 04 december 2001 23:02 schreef GolbeZeromus het volgende:
BS Zelda pics zoals ik had beloofd.
Probeer nog eens, ze werken nu wel geloof ik.
PS: system of a down heet zeker een leuk zelda nummer
PS: system of a down heet zeker een leuk zelda nummer
éh, wie is het personage, Zelda ??
Het is tenminste zeker geen Link (of hij moet rose haar hebben gekregen, een strikje in het haar en als een vrouw kleden)
Het is tenminste zeker geen Link (of hij moet rose haar hebben gekregen, een strikje in het haar en als een vrouw kleden)
Verwijderd
damn wat een coole spellen waren dat... n64 versies heb ik niet zo mee gekregen want ik vond dat 3d niet cool
zelda was die princes die je moet reddenOp dinsdag 04 december 2001 23:16 schreef Soccubus het volgende:
hallo
dit was het eerste wat ik zo snel las wat verbeterd moet worden (misschien deeed iemand anders ut al)Op maandag 19 november 2001 20:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
2 voor de NES
1 voor de SNES
3 voor de Gameboy
1 voor de N64
dat zijn die ik weet.
maar op de:
nes 2
snes 2
gameboy 3
n64 2
cd-i 2
en 1 aangekondigd voor de GameCube
nogal wat dus
zelda is de princes van hyrule (daar speelt het zich over het algemeen in af, niet altijd) ze komt ook in bijna alle zleda's voor en schijnt psychic powers te hebbenOp dinsdag 04 december 2001 23:16 schreef Soccubus het volgende:
Verwijderd
hoe kom je erbij dat er een 2e voor de snes bestaat?? Is dat echt zo??? Hmmm misschien heb je screenies??
ja dat nummer heb ik ook, echt coolOp dinsdag 04 december 2001 21:33 schreef Soccubus het volgende:
O, ja, System of a Down heeft ook zijn eigen draai aan de zelda theme gegeven (het nummer is kort maar erg goed)
Verwijderd
Misschien is het handig om de hele topic ff door te lezen ipv direct te gaan replyen.. Als je dan toch gaat verbeteren doe het dan wel direct goed want jouw lijstje klopt ook niet.Op woensdag 05 december 2001 09:31 schreef Dot een hoop onzin.
Anyway, er is dus maar 1 SNES Zelda. ZeldaBS is een remake van deel 1 die je in aparte delen kon kopen op een catridge in Japan(zoiets was het). Deze remake is nooit afgemaakt dus een complete versie bestaat niet.
Het liedje van system of the down is wel melig, met filmpje natuurlijk
klik
Ik heb hier de 2 zelda's voor de n64 gespeeld en ik moet zeggen dat het zeer geslaagd is. echt verslavend VET!!. alleen ik ben bang dat de gamecube versie echt kut wordt (om het maar in normaal nederlands te zeggen)Op woensdag 05 december 2001 02:38 schreef SuB het volgende:
damn wat een coole spellen waren dat... n64 versies heb ik niet zo mee gekregen want ik vond dat 3d niet cool
Pc: Geen :(
Nee, dat denk ik juist niet. Volgens mij wordt dat de oude Zelda voor de SNES in een andere wereld, in 3D. Wat wil een mens nog meer?Op woensdag 05 december 2001 16:16 schreef Rudy_X het volgende:
[..]
Ik heb hier de 2 zelda's voor de n64 gespeeld en ik moet zeggen dat het zeer geslaagd is. echt verslavend VET!!. alleen ik ben bang dat de gamecube versie echt kut wordt (om het maar in normaal nederlands te zeggen)
Ik zat vast in de 1e Zelda boor de 64. In het kasteel in het bos. Kom je in een kamer waar je blokjes moet schuiven met afbeeldingen.
Nou ik heb hem in alle mogelijke standen geschoven maar niks lukt.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Hope SO!Op dinsdag 20 november 2001 20:38 schreef GolbeZeromus het volgende:
En anders mag die Snes zelda voor GBA wel opschieten!
Alle programmeurs onder ons!!!
FIX EEN PROGJE OM SNES GAMES TE PORTEN VOOR GBA!!
PLEASE!!!
Poeh!!!!. helaas kan ik het 1-2-3 niet zo vertellen..Op woensdag 05 december 2001 17:00 schreef -Muppet- het volgende:
Ik zat vast in de 1e Zelda boor de 64. In het kasteel in het bos. Kom je in een kamer waar je blokjes moet schuiven met afbeeldingen.
ik zal hem even weer moeten spelen, maar ik denk dat je dan al de oplossing hebt van iemand anders
Pc: Geen :(
Ik had ook zelda van de snes (emu)
had net 2 uur op school gespeeld gooit het systeembeheer de game van mijn netwerktschijf

Naja voortaan maar van disk spelen want de game is wel kewl
had net 2 uur op school gespeeld gooit het systeembeheer de game van mijn netwerktschijf

Naja voortaan maar van disk spelen want de game is wel kewl
Verwijderd
Eigenlijk weet ik niet hoeveel spellen er precies zijn, maar ik heb wel heel erg veel verschillende gespeeld. En wil gewoon ff wat kwijt over het mooiste spel ooit.
Als vanaf het eerste moment dat ik het doosje kocht en in de NES duwde heeft Zelda mij in de ban gehad. Jeetje ik heb zelfs hele kaarten met de hand in zitten tekenen. Wat een magisch spel is Zelda toch. Ik heb de twee versies voor de NES, de twee voor de SNES, eentje voor de GB (met dat eiland) en Ocarina of Time (eigenlijk de enige reden om de N64 te kopen, heb er ook niets anders bij)gespeeld. MM moet ik nog een keer doen, maar werk wordt nu wel heel belangrijk, dus dat doe ik nog wel eens een keer
Ps. Eigenlijk nog zo iets: Ik wil naar XP overstappen zodat ik het good old Logo van Nintendo als opstartscherm kan maken.. zielig?
Ps2, Ik zit er zwaar aan te denken om mijn toekomstige dochter Zelda te noemen... Sick?
Als vanaf het eerste moment dat ik het doosje kocht en in de NES duwde heeft Zelda mij in de ban gehad. Jeetje ik heb zelfs hele kaarten met de hand in zitten tekenen. Wat een magisch spel is Zelda toch. Ik heb de twee versies voor de NES, de twee voor de SNES, eentje voor de GB (met dat eiland) en Ocarina of Time (eigenlijk de enige reden om de N64 te kopen, heb er ook niets anders bij)gespeeld. MM moet ik nog een keer doen, maar werk wordt nu wel heel belangrijk, dus dat doe ik nog wel eens een keer
Ps. Eigenlijk nog zo iets: Ik wil naar XP overstappen zodat ik het good old Logo van Nintendo als opstartscherm kan maken.. zielig?
Ps2, Ik zit er zwaar aan te denken om mijn toekomstige dochter Zelda te noemen... Sick?
nou nog ff een keer (ik heb niet alle post's gezien) want ik zag veel fouten
er zijn:
2 zelda's (Nes)
2 zelda's (SNes)
2 zelda's (N64)
3 zelda's (Gameboy)
3 zelda's (CD-i)
in totaal dus 12 zelda's wat het uitgebreider maakt als Final Fantasy
er zijn:
2 zelda's (Nes)
2 zelda's (SNes)
2 zelda's (N64)
3 zelda's (Gameboy)
3 zelda's (CD-i)
Verwijderd
lol het moment dat je voor het eerst zelda speelt op de nes is gewoon...Op vrijdag 12 april 2002 11:20 schreef DragonDryver het volgende:
Eigenlijk weet ik niet hoeveel spellen er precies zijn, maar ik heb wel heel erg veel verschillende gespeeld. En wil gewoon ff wat kwijt over het mooiste spel ooit.
De zelda reeks is gewoon het beste dat ik ooit gespeeld heb. Vooral De allereerste, en degene voor de SNES. Die was denk ik het sfeervolst. Ben in het 64 bit tijdperk zowiezo afgehaakt van de consoles. Wie weet de gamecube weer, want Nintendo heeft toch altijd mijn voorkeur.
Verwijderd
NEEEEJ!!!!!!!!(evil grin)Op vrijdag 12 april 2002 11:23 schreef Dot het volgende:
er zijn:
2 zelda's (Nes)
2 zelda's (SNes)
2 zelda's (N64)
3 zelda's (Gameboy)
3 zelda's (CD-i)
Toevallig is er nog een zelda!
Er is een speciaal zelda spel gemaakt op een polshorloge.
Weet ik toevallig ook van een vriend die compleet zelda nut is.
Verwijderd
Ahem:
http://zappa.brainiac.com/cdyer/reviews/zeldagw.html
En die Zelda BS was een versie speciaal gemaakt voor dat Super Famicom Satellite network, die kon je downloaden en 'online' spelen (volgens mij werd er geclocked hoe lang je over het spel deed en dat werd met anderen vergeleken).
http://zappa.brainiac.com/cdyer/reviews/zeldagw.html
En die Zelda BS was een versie speciaal gemaakt voor dat Super Famicom Satellite network, die kon je downloaden en 'online' spelen (volgens mij werd er geclocked hoe lang je over het spel deed en dat werd met anderen vergeleken).
Hehe, jullie vergeten er allemaal eentje.
Ura-Zelda, voor Nintendo's 64DD.
Geen officiele volledige versie dus, wel het vermelden waard.
Ura-Zelda, voor Nintendo's 64DD.
Geen officiele volledige versie dus, wel het vermelden waard.
Verwijderd
Zover ik weet is er toch maar 1 zelda voor de snes Zelda a link to the past ?? A GREAT ONE !!!Op vrijdag 12 april 2002 11:23 schreef Dot het volgende:
er zijn:
2 zelda's (Nes)
2 zelda's (SNes)
2 zelda's (N64)
3 zelda's (Gameboy)
3 zelda's (CD-i)
het zijn er serieus twee
Verwijderd
Hoe heet die dan....Op vrijdag 12 april 2002 15:01 schreef Dot het volgende:
het zijn er serieus twee
ik ben een groot fan van zelda games maar dat er 2 zijn op de snes
Kan alleen deze voor de snes - The legend of Zelda: A link to the Past
Er bestaan echt geen andere zelda's voor de snes bestaat niet !!!!!!!!!!!
Verwijderd
Volgens mij was er idd ook maar 1 versie van Zelda voor de SNES.
Overigens was dat wel een erg strakke versie
Overigens was dat wel een erg strakke versie
maar dat moet zijnOp dinsdag 20 november 2001 20:27 schreef ds het volgende:
NES:
Legend Of Zelda
SNES:
N64:
GameCube:
GB
GBC
Zelda's Adventure
NES:
Legend Of Zelda
SNES:
Bszelda japans, nooit afgemaakt, (lees andere reply's) maar door freaks vertaald en afgemaakt (dacht ik)
N64:
GameCube:
GB
GBC
The legend of Zelda: Link's Awakening precies dezelfde als de GB versie maar met een extra kleuren Dungeon ik dacht bij kerkhof in de buurt
Zelda's Adventure
en dan zou het kunnen dat er nog een of twee is voor de GBA
en een horloge natuurlijk
Officieel: 10
Totaal: 14
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
Die BSZelda is een upgrade van The Legend op Zelda van de nes...maar op de Snes is die van mooier gemaakt.
Maarja grappig dat er nog 1 is! die ik niet wist
Maarja grappig dat er nog 1 is! die ik niet wist
En toch denk ik dat de color versie van The legend of Zelda: Link's Awakening er ook bij hoort, het heeft een paar nieuwe (speciaal voor de GBC) levels... en natuurlijk is het hele spel verder ook kleur...
Op dinsdag 20 november 2001 20:27 schreef ds het volgende:
NES:
Legend Of Zelda
SNES:
N64:
GameCube:
GB
GBC
The legend of Zelda: Link's Awakening DX (de color versie van de normale GB versie)
Zelda's Adventure
Officieel: 10
Totaal: 13
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Ik snap niet echt wat je bedoeld???Op zaterdag 13 april 2002 23:51 schreef White Dust het volgende:
En toch denk ik dat de color versie van The legend of Zelda: Link's Awakening er ook bij hoort, het heeft een paar nieuwe (speciaal voor de GBC) levels... en natuurlijk is het hele spel verder ook kleur...
Maar vind zelf nog steeds de SNES versie de leukste. Zelda 1 is ook meesterlijk
Maar de SNES versie is het leukst persoonlijk
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
De remake van link's awakening speciaal voor de GBC was het niet "The legend of Zelda: Link's Awakening DX" of iets dergelijks...Op zondag 14 april 2002 11:09 schreef Richard95 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je bedoeld???
Verwijderd
owja ik begrijp je nuOp zondag 14 april 2002 11:13 schreef White Dust het volgende:
[..]
De remake van link's awakening speciaal voor de GBC was het niet "The legend of Zelda: Link's Awakening DX" of iets dergelijks...
Ach ja, ik ben moeilijk te begrijpen...Op zondag 14 april 2002 11:21 schreef Richard95 het volgende:
[..]
owja ik begrijp je nu
In majora's mask is die time meter erg irritant, ook al heb je genoeg tijd (met dat verleng liedje), maar gewoon het idee dat je niet genoeg tijd hebt om alles te doorzoeken e.d.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Dat is ook het leuke aan die zelda spellen dat je er geen tijd bij heb maar dat hebben ze wel weer bij majora's mask gedaan en daarom is die veel minder gewordenOp zondag 14 april 2002 12:41 schreef robertos het volgende:
In majora's mask is die time meter erg irritant, ook al heb je genoeg tijd (met dat verleng liedje), maar gewoon het idee dat je niet genoeg tijd hebt om alles te doorzoeken e.d.
Je moet zo'n zelda spel op je gemak kunnen spelen!! zonder te haasten!
Verwijderd
Toch blijf ik erbij dat remakes geen echte Zelda games zijn. De game bestaat immers al, en ze voegen verder niks toe..
Waarom negeert iedereen mijn Ura-Zelda post? Het is toch echt waar: Zelda: TooT met wat extra dungeons, speciaal voor de 64DD.
Pagina: 1