Toon posts:

Welke HD voor dit systeem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe harde schijf(en) maar ben er nog niet helemaal uit wat het moet zijn?
Punt 1: Welk Merk
Punt 2: Met zo'n 2mb buffer of is dat onnodig?
Punt 3: Moet ik 2 harde schijven nemen zodat ik raid kan gebruiken?
Of is raid beter niet te gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
PS: search heb ik al gebruikt maar voor sommige van deze punten kon ik geen antwoord erop vinden

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-03 19:50

GeBas

--

Ik zou een maxtor nemen en iig 7200rpm

RAID moet je alleen doen als je dat serieus wil gaan gebruiken, of genoeg geld hebt om te testen

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
wat is "dit systeem" ? als t een p 166 is bv is dat t nie echt waard natuurlijk ;)

Ervan uitgaande dat t een recent systeem is: gewoon een maxtot 7200 rpm en de hoeveel heid gb, tja, vaak heb je genoeg aan 20 gb als je dr nie veel films op gaat gooien enzo, mot je zelf effe kijke

GL *D

Verwijderd

Topicstarter
Het systeem word een Athlon XP 1600, MSI k7t pro2 met 512 pc2100 ddr geheugen en Ati Radeon 8500.

Maar wat is nou die 2 mb buffer?
Wat doet ie?
En is het te zien in benchmarks?

Verwijderd

tegenwoordig is bij bijna elke IDE HDD 2 mb buffer. zeker de 7200 rpm's Koop de maxtor, snelst, niet echt duur, niet vaak kapot, :)

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 21:16 schreef ByMeS_Dy het volgende:
tegenwoordig is bij bijna elke IDE HDD 2 mb buffer. zeker de 7200 rpm's Koop de maxtor, snelst, niet echt duur, niet vaak kapot, :)
Wij hebben er hier in huis 2 die al rare tikken geven (de bekende ik-ga-kapot-tikken :))

[edit]
Kan er wel DDR op een K7T Pro 2? Dacht het niet...

[offtopic]
NickName: Er bestaat een knopje om je post te editen (linkse), dus dan kun je er een PS bij zetten :)
Pagina: 1