Ik heb al sinds een jaar een PB Easy One (AMD 450, 64MB) met een mooie Li-ion NEC batterij (14,4V 3200mAh).
Na een maand was de batterij al na een kwartiertje normaal werken leeg.
PB gebeld, nieuwe batterij gestuurd.
Afgelopen week: weer batterij leeg na een kwartier.
PB gebeld, weer een nieuwe batterij
Ik die batterij erin, oranje laadt lampje gaat aan..... en weer uit. Niets niet opladen.
Ik PB weer gebeld, weer een nieuwe batterij.
En jawel, die doet het dus ook niet. :\
Packard Bell komt niet verder dan mij steeds een nieuwe (en dure) batterij opsturen en ik heb nog steeds geen volle batterijen. Mijn garantie is nog drie jaar geldig, dus kom maar op met die batterijen
Iemand kope?
Ik kon minimaal 2 uur werken voordat het mis ging. Iemand een oplossing? Voeding? lader (NEC 19V 3.16A? De laptop werkt wel gewoon op de prik.
Ik heb trouwens meer mensen gehoord die hetzelfde hadden met dit type laptop, maar die kregen ook alleen maar nieuwe batterijen.
Na een maand was de batterij al na een kwartiertje normaal werken leeg.
PB gebeld, nieuwe batterij gestuurd.
Afgelopen week: weer batterij leeg na een kwartier.
PB gebeld, weer een nieuwe batterij
Ik die batterij erin, oranje laadt lampje gaat aan..... en weer uit. Niets niet opladen.
Ik PB weer gebeld, weer een nieuwe batterij.
En jawel, die doet het dus ook niet. :\
Packard Bell komt niet verder dan mij steeds een nieuwe (en dure) batterij opsturen en ik heb nog steeds geen volle batterijen. Mijn garantie is nog drie jaar geldig, dus kom maar op met die batterijen
Ik kon minimaal 2 uur werken voordat het mis ging. Iemand een oplossing? Voeding? lader (NEC 19V 3.16A? De laptop werkt wel gewoon op de prik.
Ik heb trouwens meer mensen gehoord die hetzelfde hadden met dit type laptop, maar die kregen ook alleen maar nieuwe batterijen.