Toon posts:

Ander moederbord?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn spul opwaarderen met een ander moederbord. Ik heb nu een Asus P2B waar een Studio 10+ kaart op zit en een een 8 Mb hard disk. Plus 256 Mb SDram geheugen.En een 600 Mhz Pentium III.
Ik wil een IBM 40Mb 7200 rpm hard disk erbij zetten.
In de winkel zeiden ze dat het moederbord te langzaam is voor de IBM harddisk naast die van 8 Mb die er al staat.
Met de rest ben ik tevreden!
Wie heeft een advies voor een moederbord?!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
sodeju een 8mb hdd naar een 40mb hdd upgraden,

mmm ik heb nog wel een 'miniscribe' hddtje liggen (is 40mb groot)

moederbord te langzaam? vage excuus, zelfs die oude p2b moet dat met gemak aan kunnen (ook kwa snelheid wel (udma 33 op het bordje, terwijl de disk udma100 kan)

als het bordje toch prima bevalt koop je toch geen nieuwe?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Wat je natuurlijk ook kan doen is alle data overgooien op je 40 gb m.b.v. ghost o.i.d.

Die 8gb kun je nog wel voor 100 piek verkopen tweedehands ofzo.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Die hd is wel toereikend, je zal geen maximum performance van die hd te verwachten omdat je ide controller niet sneller is, maar dat maakt niks uit..
Over je moederbord:
Houden dat ding, die is nog schaalbaar tot een 1 Ghz processor aan toe, en het is de beste chipset van intel van de afgelopen jaren (en vooral: de meest schaalbare)
En ik geloof dat je met een 1 Ghz eerst wel weer even vooruit kan, 2 Ghz heb je echt niet nodig ofso...
Wil je wel maximale performance genieten van je nieuwe hd, dan zou ik eens wat reviews gaan lezen ofso, wij kunnen wel adviseren, maar jij moet de keuze maken, en mbv de nieuwspostings op T.net moet dat dacht ik wel lukken... Veel suc6 :)

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Huh? 8 mb? Gewoon met diskettes kopieren en dan dat ding eruit gooien. Wat is 8 mb nou op 40??

Verwijderd

Ik wil dat mobo'tje wel overnemen..BX chipset en slot 1 toch? Mail maar..

Verwijderd

Anders koop je toch zo'n promise fasttrack 100 ding voor je PCI slot. Kost je 90 piek ofzo. En heb je DMA-100

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Heb je je niet vergist met die schijf? Bedoel je misschien 8 en 40 Gigabyte i.p.v Megabyte?
Pagina: 1