chello en microsoft

Pagina: 1
Acties:

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Topicstarter
hallo dan mensen. even een vraagje voor de zekerheid....
belde laatst chello op voor een kabelaansluiting en vroeg toen aan de mevrouw aan de telefoon of ik nog iets nodig had voor de installatie. zij zei toen: "de ORIGINELE cd-rom van windows; heeft u die nog? uuhhhh...ja. (?) waarom hebben ze die in godsnaam nodig? is het dan zo'n ingrijpende installatie dat mun windows cd-rom er voor nodig is? ik heb nog de build 2600 en ben dus een beetje voorzichtig. weet iemand hier iets meer van? vast wel.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Topicstarter
oeps...beetje erg foute forum excusez moi!!!

Verwijderd

En waar had hij dan gemoeten jongeman ? :)

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Topicstarter
godsallemachtig....laat maar....ik ga wel slapen :z :z ben dus nog echt niet wakker. wel mooi dat ik mezelf met wel twee replies bezig kan houden :)

Verwijderd

Post maar opnieuw als je wakker bent, maandag 19 november 2001 20:29 dan heb ik er al een halve dag opzitten :)

Fijne dag nog :P

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Die Windows9x cd moet je hebben om TCP/IP te installeren...
Mag toch aannemen dat je ergens een copietje hebt liggen (evt op HDD) ?

Verder lijkt het me niet erg als je geen originele hebt, aangezien Chello geen authoriteit heeft om dat te controleren dunkt me...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
inderdaad ze hebben gewoon de .cab file nodig (win9x) om wat bij te installeren,

of dat nou op je hdd staat of op cdrom, maakt niks uit.

A wise man's life is based around fuck you

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Topicstarter
bedankt dat jullie zo'n ouder wordende man (al bijna 21!!) nog even willen helpen. het is mij duidelijk en tevens helder. :)

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 19 november 2001 20:40 schreef zimbab het volgende:
bedankt dat jullie zo'n ouder wordende man (al bijna 21!!) nog even willen helpen. het is mij duidelijk en tevens helder. :)
Graag gedaan jonk! zei de blijkbaar zwaar bejaarde brammus (25,5) :+

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

De Chello monteur heeft de windows cd nodig als er inderdaad bijvoorbeeld tcp/ip moet worden geïnstalleerd. Het lijkt me vrij duidelijk dat UPC daarbij niet gebruik mag maken van illegale software. Vandaar...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 20 november 2001 00:37 schreef GerbenW het volgende:
De Chello monteur heeft de windows cd nodig als er inderdaad bijvoorbeeld tcp/ip moet worden geïnstalleerd.
Deze redenering zou inhouden dat mensen met een OEM installatie zonder de CD (maar alleen een restoreCD) nooit een C-hell-o aansluiting mogen krijgen want ze hebben geen CD :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ligt er net aan wat voor monteur je hebt, sommige maakt het niet uit, anderen wel, en weer anderen hebben gewoon zelf windows cd's bij zich :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op dinsdag 20 november 2001 00:39 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Deze redenering zou inhouden dat mensen met een OEM installatie zonder de CD (maar alleen een restoreCD) nooit een C-hell-o aansluiting mogen krijgen want ze hebben geen CD :P
Wie neemt er nou ook zo'n installatie... |:( Nee geen idee, dat ga ik voor de grap donderdagavond ff bij Sales vragen.
Pagina: 1